Majd rálesek. De tényleg az van, hogy sokkal lineárisabb az accord teljesítményleadása.
Különben meg győzködtem és nem gyöszködtem.
Mellesleg én nem győzködök senkit. Mindenki olyan autót vesz ami neki megfelel. Én max. a fenntartásaimat fogalmaztam meg Kázmérnak a telefonban mikor beszéltünk. Máshol én nagyon nem értekeztem Vele erről a témáról. Úgy tűnik tehát többen voltunk a vonalban
Nem hallom, de olvasom, meg kisgyerek se vagyok már. Viszont #178800 és #178801 civic topicban csekkolj rá. Ugyanezeket a kérdéseket veséztétek ki ott is, szóba került az előbb említett gari kérdés is szokás szerint. Plusz előtte írtad, hogy nem vagy oda a turbós benzinesekért, mert a suzukitok után öröm beülni a szívóba, plusz Kázmért is gyöszködted, hogy nem lesz jó neki az 1.5T a karakterisztika miatt.
Napi szinten kérdeznek tőlem ilyeneket amit te. Én honnét tudjam, hogy a gyár hova tervezte és mennyi a ráhagyás? Idétlen kérdés az összes amire nem lehet válaszolni. (Vagyis de, az SI gyári hajtókar, blokk és főtengely 570+LE-t bír, csak az olajpumpa törik 550 fölött.)
Hallottad, hogy eszi az olajat. Érdekes, én nem hallottam ez totál új nekem.
Végtelenül hatékony 1.5 VTEC TURBO motorunk 182 lóerőt és 220 Nm-t szabadít a kerekekre. Új, hétfokozatú CVT-váltónkkal még nyugodtabbak, pihentetőbbek lehetnek az utazások.
Ja vágom. De én
1. nem vagyok tuningellenes
2. tényleg a legjobb jóindulattal érdeklődés szinten tettem fel a kérdést mert tudni szeretném.
Kár mögé gondolni ilyet, hogy "japán mérnökök" stb. Ha tuningellenes lennék nem lenne reflash-em ,szóval nem értem. De most akkor nem lehet kérdezni mert megkapom a magamét így vagy úgy, Tőled vagy egy-két önjelölt okostojástól itt a fórumon?
Ez az igazi fórumszellem? Szerintem nem. Semmi olyat nem ítam, hogy szar ,biztos szét fog esni stb. meg azt se írtam, hogy én értek hozzá és senki ne húzza az 1.5T szivikjét mert szar lesz stb. ÉRDEKLŐDTEM pusztán.
240Nm az a 220.
Azok akik ugyanilgyne "tuningellenesek" szokták azt mondani, hogy "nem kell tuningolni mert a japán mérnökők értenek hozzá és nem véletlen annyi amennyi". Ha ennyire aggódsz akkor nem kell hozzányúlni, ilyen egyszerű. Lentebb ott a statisztika, hogy 163 autóból, 2,4millió mérföld után sincs gond. És ezek egy része nem a Stage2 350Nm-el megy hanem ennél többel.
Szóval azt mondod a japán mérnökök megalkották az 1.5T motort 220 nyútonnal és 182 lóval majd elküldték Neked a Stage 2-őt 350 nyútonnal?
Vagy most nem vágom pontosan hogy jönnek a képletbe a japán mérnökök...
A mi Jazzünk motorja történetesen szétment... De mindegy az Jazz topic. Csak azért is mit kapok folyton ha a szarrá felszopott Jazz-ről kritikát merek mondani... édesjóistenem.
Hallod kisgyerek?! Az ilyen kommenteknek mi értelme? Feltettem egy tök logikus kérdést. És nem neked. Ilyen mélyenszántó megjegyzésekért nem érdemes ide irogatnod.
Amikor ilyen gyári 220 nyútonok helyett 350 nyútonok cibálnak mindent a féltengelyekig ... hát nem tudom. Mondjuk arra lennék kiváncsi a gyárinál mennyi a ráhagyás? Mondjuk 370 nyútonig van a tartalék és akkor ez még mindig alatta van de már határon? Írdatlan ugrás több mint 1/3 -os nyomaték növekedés.
És mondjuk innen-onnan hallom, hogy az 1.5t gyárilag elvetemülten/rugdalva vezetve hajlamos olajat fogyasztani. Így mit enne ha valaki így rugdalná? Márpedig nem azért csippeltet valaki, hogy utána eco módban vitorlázzon...
Szóval na. Csodák nincsenek szerintem. Ez biztosan kontraproduktív mondjuk a hajtáslánc élettartamára nézve.
Total surveys taken: 163
Total tuned miles driven: 2,415,000
Tuned cars with major failures: 5 *
Percentage of tuned cars running reliably: 97% **
Transmission type: CVT (52); Manual (111)
Custom tuned cars: 35
Hondata used for tuning: 43
KTuner used for tuning: 133
JB4 used for tuning: 1
* 2 cars had a failed CVT. 1 car had faulty injectors and a blown head gasket. 1 car blew an engine running an E35/meth setup. 1 car blew an engine on the racetrack.
** There were minor issues reported here and there with the stock clutch, one suspected injector issue, fuel trim and knock control funkiness depending on intake and gas used, etcetera. None of these issues were major.