Így van. Pontosan. De ha veszek egy új autót ne kelljen már megint ezzel kezdenem. Viszont a 7 gennél úgy érzem sokkal jobbak voltak 10 évvel ezelött az alapok mikor megvettem. Egy tökéletes és erős szívó, 0.26-os CW értékü kasztni, azt kell mondjam egy időtálló kinézet és japán gyártás ottani beszállítókkal nem meg európai beszállítokkal mittoménholgyártott autó. De ezt bizonyítja is az autó tényleg kurva jó.
Most a Civickel nekem ilyen téren van némi fenntartásom. A CTR-en megint elgondolkodtam de megint oda lyukadtam ki, hogy nekem túljátszott nem az én stílusom. Biztos bennem van a hiba de huszonévesen okés lenne ma már nem annyira.
Meg ügye az sem tetszik ,hogy az első kerékre pakolgatjuk a 200 meg 300 lóerőket. Amúgy meg tudom nem szeretik ezt a nézetemet itt a Honda imádók mekkájában de legyünk már objektívek. Ez van. Én is szeretem a Hondát, legszívesebben azt vennék ha majd veszek de így nem tudom. Most nagyon úgy érzem nincs az igényeimnek megfelelő Honda. De lentebb leírtam mi lenne a számomra ideális.
Akinek nem az majd megveszi. De érted. Veszek egy autót . Civic. 1.5 turbo. Nekem az exe bőrüléssel és a nyulánkabb seggével és a bőrülésekkel messze jobban tetszik mint a segbecsapott sport kivitel. Ergo miután megveszem fizethetek a teljesítménynövelésért és csináltathatok rá kipuffot mint ahogy a Civic topicba az admin posztolta egyszer ami amúgy tetszett. De érted. Megveszem és költhetek rá, hogy olyan legyen. Miért nem olyan gyárilag?