Igen ezt néztem én is, meg vésztartalékba egy 20l kanna betesz 100-as benyával a helyi boltos is ajánlott valamit, de nekem az inkább tűnt valami injektor tisztítós voodoonak (Nitrox Hot Shot), mint valódi megoldásnak. Amin gondolkoztam még, mint lehetőség AVGAS LL100 repülőgép benzin, mert reptér az van, de nem szeretnék 3€ körül fizetni egy liter benzinért
Nyáron remélem lesz egy kicsit több időm és az apróságokat, mint hengerenkénti gyújtótrafó, meg klíma is bekerül. Meg zsivány is tudja majd tovább bőrözni majd a műszerfalat, középkonzolt.
Még nincs kész teljesen, de már a jrsc felkerült a karbik helyére Most úgy néz ki, hogy a D14A1 blokk, D15B2 főtengely, H-hajtókar, King csapágy, P29 dugó, Z7 hengerfej, jrsc 0,4 bárt tölt és marad az automata váltó alatta. Januárban, ha otthon leszek, rakom össze a belsejét, addigra elkészül Zsivány a bőrözéssel A ülésekbe előre és hátra is került ülés fűtés. Tesztútnak csinálok egy Magyarország-Írország utat, kis kitérőkkel, mint Liechtenstein, aztán bekompozok Írországba Cherbourg-Rosslare, onnan Shannon, majd Killarney a végállomás. Remélem egybe marad, főleg a megérkezést követően, mert azt a problémát is meg kell még oldani, hogy itt nincs 100-as benzin, csak 95-ös, vagy egyes nagyvárosokban elvétve van 98-as is.