Ezt a Rönó motorost nem ismerem, de sztem megy az, csak máshogy, mint egy pörgős szívóbenzin. Nem forgatni kell, hanem nyomatékból, alulról kigyorsítani.
A legújabb. 190 lovas dízel, egy nagy rakás szerencsétlenség. Szutyok rönó... Lehetetlen vele előzni, nagy, buta, ormótlan karosszéria, hitvány teljesítmény, egy borzalom az az autó...
Mekkora élmény egy nyavajás Nissan Navara, automata, lusta-lomha céges disznó után...
Pár napig azt a hulladékot vezetem, utána azért kell egy 10-15 perc mire visszaállok a Ivánra, de utána nagyon fasza!
Az ABS már többször írtam korábban is elég érzékeny. Elég fékezéskor egy kisebb útegyenetlenség és már be is indult. Havas úton ugyan ez. Szokni kell.
A másik ami kicsit lehetne jobb az a túlszervózottság nagyobb sebességénél. Lehetne nagyobb sebességénél kicsit nehezebb a kormányzás. De ezek nüanszok. Megszokod, tudod. De ettől még nagyon élvezet vezetni a mai napig.
Akkor döbbenek rá mikor külföldön vagyok és 1-2 hétig bérautóval mászkálok vagy több napig nem vezetem az autót mert mást használok, hogy mekkora jó autó a mai kilúgozott-szintetikus autók után.
Így van. Óriásit mentett nekem egyszer az accord télen...
Ellenben az abs valami brutálisan fos a gépben.... nagyon alacsony tempónál havas úton belefékezel, dobálja vissza a pedált, és pontosan olyan tempóval csúszol tovább.