Szerintem tudod, hogy én értelek, pláne hiszek neked.
De még mindig az aktuális kérdezőhöz térnék vissza: Te lehet vettél egy cerka gumit (175) de nem egy sz*rt vettél és nem is egy lo-cost vagy budget gumit. (Conti Premium)
Ő meg azzal kezdte, hogy "mi az a minimum". Akkor ne rakjon már fel 175-öt, legyen már valami tapadása is netán. Érted.
Én is jártam amúgy a 7gen Civic-kel (1.4) egy ideig 185-ös télikkel meg nagyon sokat vezettem egy Nissan Vanette Cargo-t Firestone 185-ös télikkel és mindkettő nagyon is jó volt. De egyiken sem alacsony kategóriás gumi volt nekem sem.
szerk: ja, meg nem azért mert olyan nagy Honda mániás vagyok, de hasonlítsuk már össze egy Jazz futóművét, meg egy 98-as Focus-ét. Melyik vajon a jobb? Szerintem nem nehéz kitalálni....
Hát én a Jazz-re 175-ös Continentálokat, Prémium Contact 5 vagy mit vettem aksijósan. Elképesztően jó lett tőle a jazz. Jobban élvezem vele a városi rallit mint a CTR-el. És ezt komolyan írom.
Ez teljesen igaz, de az én olvasatomban a 185 is elég keskeny, a 175 már inkább "pengeél" mint gumi.......
Igaz, jól lehet vele korcsolyázni, de megállni kevésbé. Plusz írja, hogy városban lesz használva, na ott ritkán van azért magasabb hó, (és ez a keskenyebb gumi jobb télen dolog főleg hóra vonatkozik, csak ezt sokan elfelejtik, mert az a jobb és kész) inkább a nedves úton való tapadás lenne a lényeg, abban meg egyértelműen jobb a szélesebb.