Igen valami ilyesmit jelölnek a betük (E-t találni itthoni autókban is), de a mögöttük lévő számok már igencsak mások.
Az E05 és a G21-et összehasonlítva totál nem ugyanaz a két ECU tartalma. De G-ből pl a G0X az meg bowdenes. Sajna volt pár szoftver verzió így nem egyszerű. Ha viszonylag olcsón tudsz szerezni E05-öt akkor ki kell próbálni.
Igen ezt tudom, ezért lenne jó megtudni , hogy a e05 végű tényleg csak annyiban külömbözik, hogy Britt.
A az Amerika, J az Japán, G az Európa ezért gondolom, hogy az E meg England lenne?
Szia.
El volt áztatva saját hibából, így a motor nem indult csak pörgette az önindító. Állítólag az immobiliser részben lett valami zárlat, amit áthidaltak, így beindul és tökéletesen megy is, csak kb 3 perc múlva kigyullad a Vsa hiba. Ezt mondta is a szerelő, hogy valami vagy a check engine vagy a Vsa fog kigyulladni, de ettől megy, ne ilyedjek meg. Ha sikerül szerezni másik ecut akkor azt átprogramozza, de jelenleg ezt tudta csinálni.