HONDA fórum
2024. július 1. hétfő, 13:20,  Annamária, Tihamér Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#123949 grego +  2019. szeptember 16. 18:11:46 re: #123948 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Te is tudod, hogy maga az EU is régiókra van bontva és elég nagy piacokat jelentő országokat külön kódolnak.

#123948 Tonx +  2019. szeptember 16. 15:41:42 re: #123946 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És germany az nem Europe?:)
2019. szeptember 16. 18:11:46: megválaszolva grego +  által, → #123949 

#123946 grego +  2019. szeptember 16. 10:48:04 re: #123944 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen valahogy így van, de én úgy tudom hogy a G a Germany az E meg Europe.
2019. szeptember 16. 15:41:42: megválaszolva Tonx +  által, → #123948 

#123945 LINSZTER +  2019. szeptember 16. 10:46:11 re: #123944 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Igen valami ilyesmit jelölnek a betük (E-t találni itthoni autókban is), de a mögöttük lévő számok már igencsak mások.
Az E05 és a G21-et összehasonlítva totál nem ugyanaz a két ECU tartalma. De G-ből pl a G0X az meg bowdenes. Sajna volt pár szoftver verzió így nem egyszerű. Ha viszonylag olcsón tudsz szerezni E05-öt akkor ki kell próbálni.



#123944 -Törölt felhasználó- 2019. szeptember 16. 10:00:24 re: #123943 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ezt tudom, ezért lenne jó megtudni , hogy a e05 végű tényleg csak annyiban külömbözik, hogy Britt.
A az Amerika, J az Japán, G az Európa ezért gondolom, hogy az E meg England lenne?
2019. szeptember 16. 10:48:04: megválaszolva grego +  által, → #123946 
2019. szeptember 16. 10:46:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #123945 

#123943 LINSZTER +  2019. szeptember 16. 05:45:18 re: #123942 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A legfontosabb, hogy a tied már elektromos pillangós míg a korábbiak még bowdenesek így nem mindegy melyik ECU-t veszed.
2019. szeptember 16. 10:00:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123944 

#123942 -Törölt felhasználó- 2019. szeptember 15. 22:10:58 re: #123941 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia.
El volt áztatva saját hibából, így a motor nem indult csak pörgette az önindító. Állítólag az immobiliser részben lett valami zárlat, amit áthidaltak, így beindul és tökéletesen megy is, csak kb 3 perc múlva kigyullad a Vsa hiba. Ezt mondta is a szerelő, hogy valami vagy a check engine vagy a Vsa fog kigyulladni, de ettől megy, ne ilyedjek meg. Ha sikerül szerezni másik ecut akkor azt átprogramozza, de jelenleg ezt tudta csinálni.
2019. szeptember 16. 05:45:18: megválaszolva LINSZTER +  által, → #123943 


Az eredeti hozzászólás
#123941 LINSZTER +  2019. szeptember 15. 18:20:06 re: #123940 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi a baja az ECU-nak?
2019. szeptember 15. 22:10:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123942 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.14, 0.33, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.027 mp, 13 query