Igen valami ilyesmit jelölnek a betük (E-t találni itthoni autókban is), de a mögöttük lévő számok már igencsak mások.
Az E05 és a G21-et összehasonlítva totál nem ugyanaz a két ECU tartalma. De G-ből pl a G0X az meg bowdenes. Sajna volt pár szoftver verzió így nem egyszerű. Ha viszonylag olcsón tudsz szerezni E05-öt akkor ki kell próbálni.
Igen ezt tudom, ezért lenne jó megtudni , hogy a e05 végű tényleg csak annyiban külömbözik, hogy Britt.
A az Amerika, J az Japán, G az Európa ezért gondolom, hogy az E meg England lenne?
Szia.
El volt áztatva saját hibából, így a motor nem indult csak pörgette az önindító. Állítólag az immobiliser részben lett valami zárlat, amit áthidaltak, így beindul és tökéletesen megy is, csak kb 3 perc múlva kigyullad a Vsa hiba. Ezt mondta is a szerelő, hogy valami vagy a check engine vagy a Vsa fog kigyulladni, de ettől megy, ne ilyedjek meg. Ha sikerül szerezni másik ecut akkor azt átprogramozza, de jelenleg ezt tudta csinálni.
Sziasztok
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az Accordom 2006-os benzines 2000 ccm executive. Ecu- val van problémám. A motor kód az k20z2, a benne lévő ecu pedig 37820-rba-g21. Beteg szegény, kellene cserélni, de egyik bontóban sincs, az új meg rohadt drága. Találtam egy másik fajtát ihaz azt sem Magyarországon , amire azt mondják ugyancsak ehhez a motorhoz van, csak ezt a Britteknek gyártották. Ennek a kódja 37820-rba-e05.
Tudna valaki segíteni, hogy tényleg jó bele vagy sem? Tényleg csak annyi, hogy a britt autókhoz lett gyártva?
Vagy esetleg van valakinek valahol a kamrában egy az enyémhez való ecu?