HONDA fórum
2024. május 23. csütörtök, 08:35,  Dezső Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#123928 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 19:09:14 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sok sikert hozzá!
Ezeket írjátok fel a falra és tartsátok magatok hozzá, az már fél siker.
Ha magyar GT4 versenyző, akkor van tippem, nem ismerem, de csak rosszat hallottam róla. (pénzt és értéket minden esetre nem bíznék rá.)

#123927 Tonx +  2019. szeptember 7. 17:58:40 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez gyorsan ment:) Akkor nem én leszek az:)

#123926 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 7. 17:38:00 re: #123925 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szerelo is mar megvan :) . Es persze nem kell olyan ali A-Z minden auto markat ert. De nem is kell olyan szerviz ahol mindent javitanak.

De elrakni 1el egy klima szijat, lekotozni kabelkoteget, betartani egy idotablat es nem tulvallalni magukat. Mar ez maga adna egy olyan helyzetet ami megeri. Meglatjuk mi lesz. Amugy azota +1 vallallozo bejelentkezett hogy O is ezen gondolkodik, lehet ismered egesz ismert GT4 versenyzo.
2019. szeptember 7. 19:09:14: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123928 
2019. szeptember 7. 17:58:40: megválaszolva Tonx +  által, → #123927 

#123925 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 17:04:57 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson."
Ez az év vicce. (sajnos)
Ez nem csak elhatározás és nem csak pénz kérdése.
Honnan lesznek szerelők, akik minden típushoz is értenek? Nem lesznek sehonnan sem, nem léteznek. A névtelen szerviz is évek óta keres megbízható, önállóan dolgozni tudó szerelőt, korrekt pénzért. De nincs ilyen.

Ha szerencsés a csillagzat, akkor egy jó vállalkozó összeáll egy jó szerelővel és mindenki a maga dolgát végzi legjobb tudása szerint. Vagy a szerelő csinálja "kicsiben",de akkor hosszú lesz a várólista.(és lehet drága is)
Sok jól bevált szerelő van, aki egy(néhány) típusra specializálódott, őket ajánlgatjuk egymásnak. Akármilyen profin is végzi a munkáját,bárkiről találhatsz negatív kritikát. (akár többet is)

Ha nagyobban szeretné csinálni, akkor több ember kell. Egy fiatallal elkezd együtt dogozni, aki pár év múlva talán már egyedül is elég jó lesz. (ilyenkor jön hogy az is sajátot nyit vagy egyre feljebb csúszik a fizetési igény) Többre nincs kapacitás mert az újabb emberek munkáját ki fogja felügyelni? (mert ugye addig Ő nem tud termelni)

Réteg modelleknél pedig az árképzés nagyon nehéz. Mert bár a tudás amit megszerez egy szerelő amikor utána néz/utána olvas már az övé, azt később kb semmire nem tudja felhasználni, főleg ha egyedi építésről van szó.
Tehát ezt meg kellene fizettetni.

Direkt általános dolgokat írtam, nem kifejezetten a te autóddal kapcsolatban, a válasz csak az említett sor miatt megy neked. Nem is vagyok érintett, sem naprakész, a véleményem persze megvan.


2019. szeptember 7. 17:38:00: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123926 

#123923 czizs +  2019. szeptember 2. 12:08:05 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szép kis listának tűnik. És reménykedhetsz, hogy nem lesz semmi kókányolás a végeredményben.

Nehéznek gondolom rentábilisan egy ilyen prémium szervíz nyitását. Biztosan nem lehetetlen, kell hozzá egy lojális tőkeerős ügyfélkör, és egy precíz szerelőgárda. Hallottam már ilyen próbálkozásról Toyotás körben, de a kezdetek után a színvonalat nem tartották, a kliensek között túl nagy volt az olcsón gyorsat mentalitású ügyfelek aránya, és annak minőségvesztés a vége.

De nem csak itthon van ez így, pár éve vettem egy motorcserés autót Svájcból, svájci tulajtól. Aránylag komplex öreg turbós autó, és azért adta el a tulajdonos, mert egyszerűen nem tudtak zöldágra vergődni odakint, miért megy egyszer rendesen az autó, máskor meg egyáltalán nem volt teljesítmény. Barátommal ketten álltunk neki hétvégente kitalálni, hogy mi lehet a baj. Egy jó év szívás után sikerült rájönnünk a legtöbb problémára (de még mindig vannak mechanikai zajok, amik nem tudom honnan erednek). Hibalista:
rövidzárlat és ezáltal tönkretett ECU
hibás motorkábel bekötés (ez nem okozhatta az ecu hibát, valami mást barbárkodtak el)
hibás vákuumcsövezés
hibás vezérlés (1 foggal hosszabb szíj volt benne, továbbá hibás feszítő, ezt szerelő segített megfejteni)
A legszebb: régi autó hibakódolvasás legegyszerűbb kivillogtatással. Na ez nem villogott semmi hibát, ellenben gyújtáskor, indításkor teljesen normálisan felgyulladt a CEL piktogram. Végül kiszedtünk a műszeregységet, és láss csodás, két kábellel volt megoldva az olajnyomás lámpáról a check engine light. Kisipari szerelés ala Svájc. (persze hogy milyen műhely csinálta odakint, teljesen mindegy is, valószínű egy kendács csapat volt...:)


Az eredeti hozzászólás
#123918 Rodney Mullen 0  2019. augusztus 30. 23:21:46 re: #123917 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már lassan kész a timeline hozzá. Napról napra leírtam mi történt. Mikor kész lesz a kocsim publikálom a cég neve nélkül. Hányszor utaztam haza arra hogy kés vedd a repjegyet stb...
Nekem a sima szerelés árán felül 700'000 minuszba vagyok (levezettem pontról pontra) amit amiatt veszítettem mer nem lett kész vagy ami kész lett is rosszul lett kész.

Bár az olajos motorbakos az nem az én kocsimon volt de ha ott a motornak baja lett Ő is publikálja. Már videókat is készített emberekkel :)

És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson. (nem 1-2 ember)


2019. szeptember 7. 17:04:57: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123925 
2019. szeptember 2. 12:08:05: megválaszolva czizs +  által, → #123923 


2019. augusztus 30. 23:22: Szerkesztve Rodney Mullen 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.49, 0.46, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.049 mp, 12 query