De ez csak automata váltóhoz jó.
Egyik ágra rákötöd a hűtőhöz vezető csövet a másikhoz a visszamenőt és a többit a gép megcsinálja, persze mondja hogy mit csinálj a kocsiban tehát melegítsd fel az olajat rakd D-be R-be lépj enyhén a fékre aztán méri a nyomást, a kiszívott mennyiséget a visszatöltött mennyiséget, látod a kijövő a bemenő olaj színét, tudsz tisztító adalékot is beletölteni azzal járatni a váltót, majd a gép megméri mennyi olaj jött le mennyit kell visszatölteni és boldogság van. És jobb mint a gyári pl 3 litert cserélj előírás amikor ezzel a teljes mennyiséget le tudod cserélni. Persze marad pár dl de az elhanyagolható mennyiség.
Én majd akarok valto olajat cserélni bár ugye nem német meg nem dsg de pont a napokban nézegettem hogy kell azt ezen a cserélő gépen megakadt a szemem.
Persze, addig amíg javítani nem kell. Mi most akarunk egy váltóolajcserélő gépet venni 1millió ft körül van. Ha lehet hinni a gyártóknak, márpedig párat már kipróbáltunk sőt az egyikhez konkrétan a mi tesztautónkból lett leírás hogy mit hova kell csatlakoztatni, akkor ezzel a megoldással a komplett olajmennyiséget ki lehet cserélni és simán el lehet kérni érte 150-200e ft-ot (ausztriában ennek megfelelő eurót). Megvan rá a kereslet szóval lesz ilyen gép nálunk, csak van fontosabb. A szakszervizek általi leírás alapján pl dsg-ben 3 liter olajat lehet cserélni, a géppel 8-at lehet.