HONDA fórum
2024. június 6. csütörtök, 05:13,  Norbert, Cintia Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#179141 integra_type_r 0  2019. augusztus 14. 23:33:00 re: #179127 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
kösz a korrekciót...

viszont a júniusi sajtóbejelentés szerint már kapott ez is egy hybrid rendszert...

"Mazda has also fitted the SkyActiv-X unit with a 24-volt mild-hybrid system, which recovers electrical energy from the drivetrain under deceleration and uses it to power an electric motor which assists the engine."

#179137 Kázmér +  2019. augusztus 14. 21:44:36 re: #179126 (teletxt 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mint utólag kiderült [SMIL:/smile2.gif] azt írja a könyve, h 1000 km-t kell óvatosabban menni vele.Tekerd bele gyorsan, itt a 4 napos ünnep erre a célra [SMIL:/szetvert.gif] , és utána hajtsd meg rendesen.Igencsak szedi a talpát.......... [SMIL:/smile10.gif]

#179135 grego +  2019. augusztus 14. 12:00:19 re: #179134 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mégse azt írtad hanem hogy K20, az meg elég tág dolog :D

#179134 teletxt 0  2019. augusztus 14. 11:58:46 re: #179133 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilván a szívó változatról beszéltem.
2019. augusztus 14. 12:00:19: megválaszolva grego +  által, → #179135 

#179133 grego +  2019. augusztus 14. 11:02:57 re: #179132 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turbóval meg közvetlen befecskendezéssel ja :D
EUR6 lett.
2019. augusztus 14. 11:58:46: megválaszolva teletxt 0  által, → #179134 


2019. augusztus 14. 11:03: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#179132 Tonx +  2019. augusztus 14. 10:59:59 re: #179131 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De sikerült euro5 vagy 6-tá változtatni.
2019. augusztus 14. 11:02:57: megválaszolva grego +  által, → #179133 

#179131 grego +  2019. augusztus 14. 10:23:29 re: #179126 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát de az FK2 és FK8 is K20 :D
2019. augusztus 14. 10:59:59: megválaszolva Tonx +  által, → #179132 

#179127 KawaBazsy 0  2019. augusztus 14. 06:28:01 re: #179124 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"egyedül a skyactive x-nek van meg az esélye sima szívóként léteznie "

"A motor kompresszoros, de a töltőnyomás kicsi, a feltöltő alkalmazása leginkább a szegény keverékes, kis fordulatú üzem közben, az égéstérben kialakuló örvénylés szempontjából fontos. Nyilvánvalóan azért a motor töltöttségi fokát is növeli, hasonlóan a normál turbó vagy kompresszor esetéhez."
2019. augusztus 14. 23:33:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179141 

#179126 teletxt 0  2019. augusztus 14. 06:00:08 re: #179106 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A k20 is azért lett elkaszálva, mert nem érte volna meg (vagy nem tudták volna) Euro5 kompatibilissé tenni.

Tudtommal 95Euro/gramm a bünti minden olyan autónak, aminek 95gramm feletti a fajlagos CO2 kibocsátása.

BTW én teljesen szuperül el vagyok a badass 1.5T-vel. Odalépek, és olyat húz, amilyenről az R18a még csak nem is álmodhatott. [SMIL:/smile7.gif]
Az eddigi megtett 330km alatt (100% Budapest), 7.6l/100km-t fogyasztott.
Ilyet az R18a nálam sosem tudott.

A futómű meg teljesen más világ mint az ufoé. Ugyanazon kanyarokban, ahol az ufo már rég tolta az orrát, itt ilyen szóba se jöhet, és nem is hajlamos elugrálni a feneke. Ez siklik az úton. Abból átülve ebbe, ezek azonnal észrevehetőek.
Sokkal "komolyabb" autó lett.

Cserébe az ufonak nagyobb a csomagtere, síkba hajlik a hátsó ülés, és ugye a hátsó ülőlap felhajtható. Bár ez utóbbi képességet kb 5x ha használtam a 11 év alatt.


2019. augusztus 14. 21:44:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #179137 
2019. augusztus 14. 10:23:29: megválaszolva grego +  által, → #179131 

#179125 grego +  2019. augusztus 13. 22:41:25 re: #179124 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ez van.

#179124 integra_type_r 0  2019. augusztus 13. 22:37:20 re: #179106 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
"Honda is akkor lett volna badass ha valami K24-25-26 szivót tákol az FK-kba. 280-300lóval."

ez egy outdated illúzió...
ilyen motor a jelenlegi és jövőbeli emissziós szabványok miatt egyszerűen nem születhet meg...8-10 évvel ezelőtt sem, nemhogy most...
vagy ha elvben mégis, akkor az adott termék és a márkaszintű kibocsájtás szint rombolása miatt az ehhez kapcsolódó büntetési tételek beépítése miatt árban teljesen piacképtelen lenne...

egyedül a skyactive x-nek van meg az esélye sima szívóként léteznie (azonban maga a termék még mindig nem piacképes) de nagyságrendekkel alacsonyabb teljesítmény szinteken...ahol még kontrollálható az emisszió...de konkrét gyakorlati tapasztalat erről sincs még...

a korábbi f20c, k20, k24, c30, b18, b16 stb motorokat és az ahhoz kapcsolódó fajlagos teljesítmény szinteket (na) egyszer mindenkorra el kell felejteni...
a jelenleg érvényben lévő kibocsájtási normák miatt soha többé nem lesznek ilyen motorok...
2019. augusztus 14. 06:28:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #179127 
2019. augusztus 13. 22:41:25: megválaszolva grego +  által, → #179125 

#179107 grego +  2019. augusztus 13. 16:07:08 re: #179106 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát most mit csináljak? :D neki ez tetszett, de utána nem véletlen, hogy szívó ISF-et vett.
De ez innentől meg már egyéni preferencia, hogy kinek mi tetszik. Nekem tetszik az FK2 hangja van akinek meg borzalom. Ez van.


Az eredeti hozzászólás
#179106 sh adam 0  2019. augusztus 13. 15:53:14 re: #179105 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hangja? omg....szerintem egyik hot hatch-nek sincs már jó hangja, de továbbmegyek ezektől komolyabb autóknak sincs.
Nem rég kapott egy ismerősőm egy m4 competition bmw-t de hogy annak is milyen trágya hangja van az borzasztó. Mintha valami 10évvel ezelőtti NFS játékból szedték volna. Persze van a böfögős/fingós váltás, aztán meg a kamu csim bum cirkusz ropogás. [SMIL:/szetvert.gif]
GTR az egyetlen talán aminek még libabőr a hangja, na meg a porsche 3.8-4liter szivó. Ferka is már Tesla szintű lett a turbós motorjaival.
Honda is akkor lett volna badass ha valami K24-25-26 szivót tákol az FK-kba. 280-300lóval. Attól hogy gyengébb lett volna a konkurensektől, még ugyan úgy fogyott volna, mert annó az FN/FD2 a konkurensektől gyérebb volt mégis a szívó feeling miatt vitték és szerették. Szeretik mai napig...
2019. augusztus 14. 06:00:08: megválaszolva teletxt 0  által, → #179126 
2019. augusztus 13. 22:37:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179124 
2019. augusztus 13. 16:07:08: megválaszolva grego +  által, → #179107 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.35, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.046 mp, 20 query