Azért mondtam, h a címke mindegy.
Különben lassacskán teljesen kifogynak a kis autók is ilyen téren, mert a biztonság mindenek felett.Az új autókban milyen szélesek már az ajtók? Ülsz az autóban, és fél méterrel kijjebb van az oldala. A motorterekben is egyre több a nagy lyuk, gyűrődő zónák.Minden sokkal vaskosabb, masszívabb lett.
De a gyartas azert megy vissza Japanba, mert eletbe fog lepni egy EU es Japan kozotti kereskedelmi kedvezmeny amivel kedvezobben tudnak majd autot importalni. Nem tudom pontosan mik a reszletei ennek.
Mivel a type-R Európában szerelik össze, ezért adott volt, hogy 5D-ből lesz.
Rájöttek ők is, hogy sok olyan vevőtől estek el eddig, akik vettek volna erős Civic-et, viszont szükségük volt 5 ajtóra.
Ugyan nem értek hozzá, de mivel egy platformra épül minden karosszériavariáns, ezért meg lehetne csinálni mindegyikből a Type-R-t.
A fordnál vehetsz pl kombi Focus ST-t is.
Az hogy USA-ban nagyobb a választék, az gondolom a piac nagyságából adódik.
De arra is rájöttek hogy megéri TypeR-t vinni az USA-ba, mert ott rengeteget el tudnak belőle adni, ami meg plusz haszon.
A kérdés majd az lesz, ha bezárják Swindon-t, akkor a XI. genből mit fog kapni Európa, mivel az USA piacos HB-t, is USA-ban fogják gyártani.
Ami számomra rejtély miért nem a coupe-bol lett a type-r? miért csak ők kapnak Si-t? Az ufo-bol is csak ők kaptak coupe-t! Miért az a nyomorult népség kapja mindig a szebbet / jobbat?
Mi lesz ez után? 4 ajtos nsx?
Honda is kezd elkurvulni mint ahogy az alfa is tette.
Az EP3 4135mm vagy az ek9 4180mm-es hosszához képest meg főleg! Nekem az Fk8 minden csak nem hot hatch!
A Cl7 volt 4665mm! Közelebb áll az accord méretéhez.