HONDA fórum
2024. június 9. vasárnap, 14:52,  Felicián, Félix Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#20636 grego +  2019. augusztus 2. 17:13:10 re: #20633 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szívó motor sokkal stabilabban adja le a powert mint egy turbó. De ezt már 3 éve kitárgyaltuk a tuning topikokban.

#20635 grego +  2019. augusztus 2. 17:11:49 re: #20634 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elvileg az FK2/8 ECU 25 fok külső hőmérséklet felett már kezdi visszavenni a gyújtást főleg 4000 rpm felett. persze figyeli a beszívott levegőt is de az egy újabb biztonsági layer.
Ezért volt az, hogy a Nyomatékom megvolt de 4000-4500 felett jobban esett a görbe az előgyújtás miatt.
Pár héttel később visszamentünk újra lemértük kicsit hűvösebb volt pár fokkal a teremben, meg nekem már bent volt az IC-m és úgy lett majdnem 290LE. Gallainak meg 282 lett a full gyári.
Turbós autó baromi érzékeny mindenre főleg a melegre.

Angliában meg a gyári autókra mértek 315-320 lóerőket meg 420Nm.t ugyanolyan DynoDynamics padon. Ott vagy sűrűbb a levegő vagy úgy állították be hogy jó legyen :D

2019. augusztus 2. 17:16: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#20634 integra_type_r 0  2019. augusztus 2. 17:04:46 re: #20632 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Az ECU meg 30 fokon elveszi a gyújtás durván a motorvédelem miatt aminek semmi köze a padhoz..."

ez a külső hőmérsékletre vagy a beszívott levegőre értendő...?
2019. augusztus 2. 17:11:49: megválaszolva grego +  által, → #20635 

#20633 Rodney Mullen 0  2019. augusztus 2. 17:01:50 re: #20632 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem kb ugyanannyi volt az érték Korbelnél a Maha padon télen is mint nyáron. :) (vagy mindkettőt rosszul mérték) :D
2019. augusztus 2. 17:13:10: megválaszolva grego +  által, → #20636 

#20632 grego +  2019. augusztus 2. 16:57:26 re: #20631 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A külső hőmérsékletre számol vissza a szabvány, feltételezve, hogy a motor is annyit szív be, és nem a beszívott levegőre. Pedig arra is kéne. Aztán megfogdostuk a hőmérőt amit be kellett volna tenni a motor szívócsonkjába és egyből erősebb lett a kocsi papíron.
Az ECU meg 30 fokon elveszi a gyújtás durván a motorvédelem miatt aminek semmi köze a padhoz.

De Pátkai elment mindkét padra ugyanazzal az autóval, ugyanazon a napon, ugyanazzal a benzinnel, 2 óra különbséggel és kb. 20 LE-vel mértek neki többet a Korbelen mint a Dynon.
2019. augusztus 2. 17:04:46: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20634 
2019. augusztus 2. 17:01:50: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #20633 

#20631 Rodney Mullen 0  2019. augusztus 2. 16:50:09 re: #20629 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A hőmérséklet nem számít a korbel padon. :)
Azt visszaszámolja. (ezt speciel teszteltük)
2019. augusztus 2. 16:57:26: megválaszolva grego +  által, → #20632 

#20629 grego +  2019. augusztus 2. 15:19:44 re: #20628 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
400 Nm és 277 LE, 30 fokban.
Korbel padon 300 felett lett volna :D
2019. augusztus 2. 16:50:09: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #20631 


2019. augusztus 2. 15:23: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#20628 integra_type_r 0  2019. augusztus 2. 15:15:51 re: #20627 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
és mennyi lett...? 270...?
2019. augusztus 2. 15:19:44: megválaszolva grego +  által, → #20629 

#20627 grego +  2019. augusztus 2. 13:26:13 re: #20626 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az enyémet mértük Dynon :D
2019. augusztus 2. 15:15:51: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20628 

#20626 integra_type_r 0  2019. augusztus 2. 12:55:30 re: #20623 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
még fk2-t se mértek...
úgyhogy... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2019. augusztus 2. 13:26:13: megválaszolva grego +  által, → #20627 

#20623 grego +  2019. augusztus 1. 21:39:38 re: #20622 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg egy félreváltott EP3 :D
2019. augusztus 2. 12:55:30: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20626 

#20622 integra_type_r 0  2019. augusztus 1. 21:38:07 re: #20613 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem csak simán elkeverték az emailt... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
el nem hiszem hogy nem mérnének egy s2k-t...
széria motorok között semmi nem forog ennyit...(oké talán a gt3...)
már csak ezért is megérné...
2019. augusztus 1. 21:39:38: megválaszolva grego +  által, → #20623 


Az eredeti hozzászólás
#20613 Rodney Mullen 0  2019. július 31. 19:57:05 re: #20606 (hondagergo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
már volt rá jelentkező. Elküldtem az adatait is de nem jött válasz. Pedig nekem van direkt kontaktom.
A Roli kocsiját akartuk az a hazai legtöbbet futott.
2019. augusztus 1. 21:38:07: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20622 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.36, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.072 mp, 19 query