Szerintem aki csak a fogyasztást nézi egy autó használatánál, annak kb mind1 a márka, csak megbízható legyen, meg keveset egyen. Egy Hondának (pláne a nem belépőmodellek esetén) bőven van érzelmi vonala is. Hisz e fórum is azért is jött létre, mert vannak akik többre tartanak egy autót mint sima közlekedőedény. Én nem megyek sokat, hisz 92757 volt a 11 éves ufomban mikor eladtam, szóval nálam teljesen mind1 a fogyasztás. És ahogy írtam, mikor vettem a civicet, pont 1.000.000 Ft-tal került többe a dízel. Ami nálam soha a büdös életbe nem hozta vissza volna a különbözetet.
ha évente 20e kmt megy de 10 évig az 200e. Ennyi kmre veszi.. kész az hogy 1 vagy 10 év alatt rakja bele az teljesen mindegy költség szempontból. Az évek számát a képletbe bele se tudom tenni.
Olyan mintha valaki kérdezné hogy milyen messze van Miskolc erre a válasz lenne hogy óránként 75km/h-ra..
Gondolkozom 8gen kombi 2.2 kézi váltós verzió vásárlásán, utazós csendes komfortos pakolós autó kéne és az se baj ha nem 7-8 litert eszik , németben élek, havi 600 haza meg vissza + amit otthon meg itt lötyögök ez évi 20e tuti van.
Olvasgattam típushibákról, több infót találtam inkább 7genről , tudom, h kettőstömegű, kuplung, befecskendezők, turbó lehet nagyobb tétel, igaz 150eig futottat nézek, de tudom, h használattól is függ.
Ez van hozzám mondhatni közel, az adatlap azt írja, h Euro4, tulaj azt írta, h tudomása szerint csak Euro5 volt ebből és van benne részecske szűrő, tudom vásárlás előtt érdemes kiolvastatni mennyire van eltömődve, arról még nincs infóm, h mennyire városi autónak hazsnálták (van rá esély), volt esetleg valami nyügjük a generáció elején gyártott daraboknak amit késöbbiekben orvosoltak?
Másik, ez otthon van, ezt esetleg volt valaki megnézni?!