HONDA fórum
2024. június 30. vasárnap, 01:27,  Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#182368 LINSZTER +  2021. február 11. 19:13:58 re: #182363 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Minimális

#182363 Kázmér +  2021. február 11. 19:02:35 re: #178964 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi lett a válasz? Van különbség?
2021. február 11. 19:13:58: megválaszolva LINSZTER +  által, → #182368 

#178964 LINSZTER +  2019. július 30. 14:37:13 re: #178961 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó kérdés, USA modellek nagy része tuning szempontjából ugyanaz mint a 16-18 model. Amint lesz itthon egy ilyen 2019-es és ki tudjuk olvasni az ECU-t akkor kiderül, hogy van-e különbség.
2021. február 11. 19:02:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #182363 

#178962 grego +  2019. július 30. 14:35:25 re: #178961 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
USA-ban esélyes hogy nincs. Ha van az is inkább Kaliforniában lehet.

#178961 teletxt 0  2019. július 30. 14:34:34 re: #178960 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom hogy az USA piacos modelleken van-e ilyen.
De pl tuning szempontból?
Hamarabb eltömődik, többször regenerál stb.
2019. július 30. 14:37:13: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178964 
2019. július 30. 14:35:25: megválaszolva grego +  által, → #178962 

#178960 LINSZTER +  2019. július 30. 14:17:57 re: #178959 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mármint milyen értelemben?
2019. július 30. 14:34:34: megválaszolva teletxt 0  által, → #178961 

#178959 teletxt 0  2019. július 30. 14:14:18 re: #178955 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A GPF-es autókkal van bármi tapasztalat?

Mert a 2019-es autókba már van ilyen.


2019. július 30. 14:17:57: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178960 


2019. július 30. 14:15: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#178955 LINSZTER +  2019. július 30. 12:45:05 re: #178954 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb
2019. július 30. 14:14:18: megválaszolva teletxt 0  által, → #178959 

#178954 Kázmér +  2019. július 30. 12:35:54 re: #178952 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És a stage 1 és 2 között mekkora a különbség?
2019. július 30. 12:45:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178955 

#178952 LINSZTER +  2019. július 30. 12:24:18 re: #178951 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Külön változtatható az ECO és a Normál mód. A "Stage2 Dualnál" Az ECO módban lesz Normál és Normál módban Stage2. Vagy ahogy akarod.
2019. július 30. 12:35:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #178954 


Az eredeti hozzászólás
#178951 grego +  2019. július 30. 12:21:05 re: #178950 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De mi a dual benne? :D
2019. július 30. 12:24:18: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178952 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.266 mp, 17 query