Ha megnézed, akkor látod, hogy belekorrigál egy kicsit a balos kanyarba, amivel felborítja az autó egyensúlyát, talán még a gázról is leveszi a lábát, és ennyi volt. Ezen túl nagy különbségek vannak futóműhangolásban akár már egy 2000 és 2002 között is, a korai évjáratok sokkal idegesebbek. Meg ahogy korábban írta White a gumi sem mindegy...
Egyébként ilyenkor mi az isten történik? Nem volt éles kanyar, nem volt akkora nagy irányváltás/kormányrángatás ami szerintem ezt az egészet indokolta volna. Volt 2 évig S2000-esem és bár nem vezettem túl sokat és az elején sokáig nem is mertem komolyabban beleszállni kanyarokba pont az ilyen videók miatt, de aztán rájöttem szépen lassan, hogy simán lehet adni neki, semmivel sem kezelhetetlenebb mint pl. anno 2gen CRX-em volt... Nekem rohadtul stabil kis autónak tűnt végig, sosem volt para szitum vele. (ismétlem nem a ringen 150 feletti akciókról beszélek)