Elméletileg a Stage 1-hez elég a gyári rugó. Az adatok fent vannak a Crower honlapján is. Szerintem ez alapján le tudják majd gyártani. Az árrol annyit tudok, hogy jelen pillanatban 360$ körül lehet kapni az USA-ban. Ehhez hozzá jön még a szállítás kb. 100$ és a vám 3%, talán még az áfa 27% is.
Valószínűleg ettől olcsóbb a gyártás.
Szrintem nagyon ritka ez a veztengely és nem hiszem,hogy sok ember tunigol ilyen motort. Gaálék le tudnak gyártani mindent,de vigyázz azért, ha konzultálsz velük mond meg,hgoy milyen szeleprugókkal használnád,mert a túl nagy bütykű tengelyeket lehet a gyári sz.rugók nem fogják elbírni. Valószínűleg a Crower letesztelte ezt a veztengelyt amit írtál, nzéd meg,hogy kell-e hozzá másik sz.rugó vagy egyéb dolog, ha nem és anak a tengelynek megvannak az adatai, intake/exhaust centerline, szelepnyitás mértéke stb stb lehet érdemes lenne az alapján legyártani, de akkor már lehet ott vagy,hogy megvehetnéd ezt a leírt crower-t, ez az én véleméynem.
Meglett a döntés. Marad a verda, megkapja az asszony. Viszont lenne még egy kérdésem.
Van valakinek eladó Crower D17a2 Na. Stage1 (63461) vezérműtengelye? Esetleg a gyári vezérműtengely átalakítható Stage1-re, olyan helyen ahol vezérműtengely gyártással és felújítással foglalkoznak? Pl. itt
Szerintem az eladom az EU8 rakok hozzá és veszek egy EV1-et irányba, majd amit rá akartál költeni alkatrészben az EU8-ra azt ráköltöd az EV1-re. Az átépítési költséget meg hozzárakod az EU8 árához. És ami megmarad abból meg boldogan autózol.
Nyilvánvaló, hogy EV1 alkatrészeket kell vennem, nem pedig EU8-t. Azért akarom kideríteni, hogy melyik irányba iérdemes elindulni, mielőtt még bevásárolok alkatrészből.
Átépítsem EV1-re és akkor, ahhoz vegyem meg az új alkatrészeket + még ami kell. Vagy maradjon EU8 és az legyen felújítva. Esetleg legyen 9gen Civic , de akkor Csányi Sanyi bá'nak ki kell pótolnia a hiányzó összeget.
Enyémet is hirdettem egy ideig, de még rá sem kérdeztek hogy milyen vagy mennyit engednék belőle sem próbakör sem alkudozás. Így hiába akarom eladni, nem tudom. Most a 6gen-t hirdetem hátha előbb elkel.
Ha eu8-hoz veszel nyelestengelycsapágyat az nem jó az ev1-be. A kerékcsapágyak sem jók a kuplung sem jó. a motortartó lemezek sincsenek a jó oldalon a váltóbowden sem jó a motortartók sem jók a fékek sem jók a kipufogó rendszer sem jó. Ha át akarod építeni akkor szinte karosszériáig szét kell szedni a mostani autódat a motor váltó tartó lemezeket át kell hegeszteni esetleg a bölcsőt is ki kell cserélni és így tovább....
Vennék, hahun jelenleg nincs eladó. Amik szoktak lenni, azok bőven 1 millió felett vannak és az állapotuk is hagy némi kivánni valót maguk után.
Az enyémen meg úgyis esedékes a futómű felújítás(csillapítók, pro kit stb), a kuplung is csere érett lett, de akkor már csapágyakat is cserélnénk a váltóban, mert egy ideje újra előjött a nyelestengely csapágy probléma. Ez mindenféleképpen több százezres tétel, akkor meg már mindegy, hogy Eu8-hoz vagy EV1-hez veszek alkatrészt. A másik autó ára, pedig szerintem bőven fedezné ezeket a kiadásokat. És akkor így legalább egy szinte teljesen felújított autóban ülök, nem egy ismeretlen állapotuban.