Azt garanciát. Meg pénz visszafizetést ha nem tetszik. Meg előtte-utána mérésről papírt. Itthon meg annyira hardcore a többség, hogy direkt gagyi injektort meg üa nyomásszabályzót vesznek mert az úgy izgibb a programozó meg had szopjon vele.
Nem kell a ráhagyásod! Agggggyáááá garanciát!
Kit érdekel kint mi a tapasztalat!? Amcsik puhák! Magyar lenni kemény! Itt vannak az igazán hardcore userek!
A ráhagyás kérésében csak azt tudom mondani, hogy a K20C1 gyárilag 400LE-re van tervezve. Azt élettartam rövidülés nélkül teljesíti. Ha fölé mész azt is bírja de akkor az élettartam m ár csökken.
Amúgy nem véletlen hogy az 1.5T motoroknak az alapja az L sorozat ami a Jazz-ben is van. Alapvetően a régi és megbízható L-es motort tervezték át az 1.5T verzióra mert egy nagyon jó konstrukció volt.
Hajtáslánccal meg szintén nem aggódnék, hiszen a 200 lovas VTI-k is gyári váltóval meg féltengellyel mennek, nemde?