Erre visszakanyardova, a gyertyacsere ota kiautoztam 2 tank benzint (vezetesi stilusvaltas nelkul) es ugy tunik a fogyasztasom (nagyreszt varosi, ahol inkabb alacsony fordulatszamtartomanyban jar a motor) is javult egy par tized litert 100 kmkent. 40-50 kmrel kesobb gyulladt ki a lampam, mint szokott. Pozitiv mindenkepp
Gyertyánál simán lehet az hogy magasabb frekvencián (azaz magasabb fordulaton) jól dolgozik, de alacsony frekvencián meg nem, főleg ha olyan zavarszűrő van benne ami a honda gyújtásrendszerével nem 100%-ban kompatibilis. Ezért érdemes NGK vagy Denso bele. Minden más felejtős. Ez főleg a régi elosztós kocsiknál volt szempont.
Vegul kicsereltem a benzinszurot, mert kozben mashol en is olvastam, hogy ez is lehet a ludas illetve a gyertakat - amiket amugy is ki akartam cserelni, mert vasarlas ota nem tettem meg raadasul Boschok voltak benne . Orommel jelentem a problema megszunt