HONDA fórum
2024. július 14. vasárnap, 20:46,  Örs, Stella Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#123830 Sprint-R +  2019. július 25. 10:13:13 re: #123785 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Erre visszakanyardova, a gyertyacsere ota kiautoztam 2 tank benzint (vezetesi stilusvaltas nelkul) es ugy tunik a fogyasztasom (nagyreszt varosi, ahol inkabb alacsony fordulatszamtartomanyban jar a motor) is javult egy par tized litert 100 kmkent. 40-50 kmrel kesobb gyulladt ki a lampam, mint szokott. Pozitiv mindenkepp :)

#123787 grego +  2019. július 8. 11:28:59 re: #123786 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyertyánál simán lehet az hogy magasabb frekvencián (azaz magasabb fordulaton) jól dolgozik, de alacsony frekvencián meg nem, főleg ha olyan zavarszűrő van benne ami a honda gyújtásrendszerével nem 100%-ban kompatibilis. Ezért érdemes NGK vagy Denso bele. Minden más felejtős. Ez főleg a régi elosztós kocsiknál volt szempont.

#123786 Kázmér +  2019. július 8. 11:25:48 re: #123785 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De gyertya hibánál sztem más fordulaton is jelentkeznie kell a hibának.


Fogalmam sincs, h a szivattyú milyen fordulaton dolgozik, de dugulás bajom volt annak idején, és nem volt valami nagy munka megcsinálni.
2019. július 8. 11:28:59: megválaszolva grego +  által, → #123787 

#123785 grego +  2019. július 8. 11:05:23 re: #123783 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyertya volt a szar.
Nekem is volt ilyen a régi hondámnál, Bosch gyertyával szaggatott. Dobtam is ki belőle.
2019. július 25. 10:13:13: megválaszolva Sprint-R +  által, → #123830 
2019. július 8. 11:25:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #123786 


2019. július 8. 11:06: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#123784 grego +  2019. július 8. 11:05:05 re: #123782 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát de ha a benzin szivattyú állandó fordulaton jár (semmi köze a motorhoz) akkor hogyan dolgozza át a dugulást ha nagyobb a motor fordulat?

#123783 Sprint-R +  2019. július 8. 10:51:56 re: #123782 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Vegul kicsereltem a benzinszurot, mert kozben mashol en is olvastam, hogy ez is lehet a ludas illetve a gyertakat - amiket amugy is ki akartam cserelni, mert vasarlas ota nem tettem meg [SMIL:/szemforgat/eyeroll.gif] raadasul Boschok voltak benne [SMIL:/harcol/bangin.gif] . Orommel jelentem a problema megszunt [SMIL:/tancol/banana.gif] [SMIL:/pattog/bouncecrazy2.gif]
2019. július 8. 11:05:23: megválaszolva grego +  által, → #123785 

#123782 Kázmér +  2019. július 5. 21:00:17 re: #123781 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer régebben volt az offommal ilyen, de sajna nem emlékszem pontosan, h mi volt a konkrét hiba helye. Csak azt tudom, h valami dugulás volt, de nagy fordulaton át tudta dolgozni, és úgy ment símán. Szóval nem 100 v%, h a gyújtás lesz a ludas.
2019. július 8. 11:05:05: megválaszolva grego +  által, → #123784 
2019. július 8. 10:51:56: megválaszolva Sprint-R +  által, → #123783 


Az eredeti hozzászólás
#123781 Sprint-R +  2019. július 5. 20:43:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép estét!

Lenne egy kisebbnek tűnő, de felettébb bosszantó problémám. Szóval alacsony, 3 ezer alatti fordulaton komolyabb (30%nal nagyobb) gazadasnal torpan/dadog az autó. Hibakod nincs, alapjaratot tartja ahogy eddig is. 3 ezer felett meg ugyanúgy megy, mint előtte,semmi probléma. Esetleg valami tip, amit gyorsan meg lehetne nézni, mielőtt az egész gyujtasrendszert elkezdenem at nézni? ???? Köszi!
2019. július 5. 21:00:17: megválaszolva Kázmér +  által, → #123782 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.69, 0.44, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.065 mp, 14 query