Erre visszakanyardova, a gyertyacsere ota kiautoztam 2 tank benzint (vezetesi stilusvaltas nelkul) es ugy tunik a fogyasztasom (nagyreszt varosi, ahol inkabb alacsony fordulatszamtartomanyban jar a motor) is javult egy par tized litert 100 kmkent. 40-50 kmrel kesobb gyulladt ki a lampam, mint szokott. Pozitiv mindenkepp
Gyertyánál simán lehet az hogy magasabb frekvencián (azaz magasabb fordulaton) jól dolgozik, de alacsony frekvencián meg nem, főleg ha olyan zavarszűrő van benne ami a honda gyújtásrendszerével nem 100%-ban kompatibilis. Ezért érdemes NGK vagy Denso bele. Minden más felejtős. Ez főleg a régi elosztós kocsiknál volt szempont.
Vegul kicsereltem a benzinszurot, mert kozben mashol en is olvastam, hogy ez is lehet a ludas illetve a gyertakat - amiket amugy is ki akartam cserelni, mert vasarlas ota nem tettem meg raadasul Boschok voltak benne . Orommel jelentem a problema megszunt
Egyszer régebben volt az offommal ilyen, de sajna nem emlékszem pontosan, h mi volt a konkrét hiba helye. Csak azt tudom, h valami dugulás volt, de nagy fordulaton át tudta dolgozni, és úgy ment símán. Szóval nem 100 v%, h a gyújtás lesz a ludas.
Lenne egy kisebbnek tűnő, de felettébb bosszantó problémám. Szóval alacsony, 3 ezer alatti fordulaton komolyabb (30%nal nagyobb) gazadasnal torpan/dadog az autó. Hibakod nincs, alapjaratot tartja ahogy eddig is. 3 ezer felett meg ugyanúgy megy, mint előtte,semmi probléma. Esetleg valami tip, amit gyorsan meg lehetne nézni, mielőtt az egész gyujtasrendszert elkezdenem at nézni? ???? Köszi!