ha tudtam volna, hogy a politika meg az élet ennyire belebarmol min 2db fk8-at intéztem volna...
az a durva, hogy még 2020 elején (január) se volt ekkora a gáz...
Ez kicsit fúrcsa,hogy a type-r ára ezek szerint lejjebb megy az 1.5 t meg feljebb?Bár type-r-t mindenki szeretne,de igazából kevesen veszik meg valósan.
Én is vaciláltam rajta,de ma még elértem a határig csak 6 kátyút fogtam meg .A type-r felnijét tuti össze kúrtam volna,meg a gumit is.
Félreértés ne essék, ahogy írtam is már, nem fenyeget ez a veszély, h vegyek egyet.
Ez csak elmélkedés volt részemről, "helyzettanulmány".
Sosem felejtem el, amikor a BMW-m volt.Huszonéve volt, akkor ez az egy volt a faluban.Szemmel verést kaptam sokszorosan. Az 1 éves civicet meg a kutya sem vette észre, pedig 5-ször annyiba került!!
hááát...
sztem egy sima földi halandónak akinek mondjuk lövése nincs az autókhoz, annak sztem tök mindegy hogy 1.5 sport vagy fk8...
a design elég markáns már az 1.5 nél is...
cask pár műanyaggal több van az fk8-on...
motortérbe úgyse néznek menet közben, legyfeljebb azt mondod 150le dízel...
Az asszonynak is nagyon tetszik a CTR, de azt mondja, h ha ilyennel beállítanék egyszer ebbe a kicsiny falumba, többet nem beszélne velem senki...... Sajna ez így van.
És mielőtt azt mondja valaki, h le kell szarni mások véleményét, igaza van, egy nagyvárosban könnyedén meg lehet tenni. De kis helyen sok mindent fontolóra kell vennie az embernek.
a mondás az volt, ha van most autóra 7,5m akkor miben is lehet gondolkodni...
vagy most új 1,5 sport ennyiért...
vagy 1,5 év múlva alig használt fk8...
(ha 1,5 év múlva veszel 1,5 sportot újként olcsóbb nem lesz, csak max drágább...)
Haladni kell a korral. Amikor átülsz egy modernebb autóba, és megszokod, rájössz, hogy milyen jó is.
Persze az új autók közül is lehet mellényúlni... de nem egy R-rel. Nekem a 10gen ctr mindig is tetszett, sokkal inkább mint a 9.
Amit linkeltél szürke sem rossz, de biztos, hogy sonic-ban venném. Na meg a gyári felnik viszlát, és valami jobb ET.
szalonban nagyon kevés van bent...
ez is valakinek az autója volt szervizen...
én már minden színben láttam itt pesten (fk8), de a fehérnél nekem nincs szebb...
a fehér soha nem megy ki a divatból, amellett hogy a hondához külön kötődik a fehér, emiatt mindig van egy kis " érzelmi" felára...
mondjuk most ránéztem az árakra és az 1.5 sport 7,5m ami nem kevés...
ennyiért fk2 alapból van, és azért élőben az is elég rendben van...
mondjuk atom kemény, tehát családi autónak nem ideális...
1,5-2 év múlva viszont az fk8-ak is bemennek 8m alá...
sokat adnak el belőle és ez keményen nyomja majd lefelé az árakat...
már most is becsúsztak 9 alá.... pl...1 pl...2
ha fk8-at akarsz 1,5 sport árban, megoldható, de még várni kell egy kicsit sztem...
Lehet arrafelé divatszín, de errefelé még egy sem járt!
Sonic egyszer ment el mellettem, annyira nem fogott meg. Majd ha rikk hazajön, akkor meglesünk egy CTR-t ebben a színben, úgy tuti nyerőbb!
A CTR fehérben gyönyörű, ez nem kérdés, de sajna az eléggé más árkategória az 1,5-höz képest.
Felénk elég kevés a választék, kevés a szín amit forgatnak, lehet felszaladok Pestre megnézni. Nem szeretem csak képről látni, ma már nem nagyon van nem PS-elt kép.
összességében nem rossz, de nagyon divatszín...
kérdés, hogy pár év múlva mi lesz vele, amikor jön valami más trend...
sonic-ot láttam mert volt most egy bent a szallerbecknél...
jójó, de sztem fehérben nagyobbat üt...
Nagyjából.
Aki hozzá van szokva a nagy kocka autóhoz, a sarkos vonalvezetéshez, nagy kormány, egyszerűbb retrós feelinghez, és nem kívánkozik az új formavilághoz, annak marad, ami a jól bevált van.
sztem. a diesel a felejtős, főleg nekünk akik viszonylag sokáig megtartjuk az autót. bár felmerült a 9 gen. 2.2 disele Civic is mint opció, egy ismerős 2.4-ből ült át és azt mondja, hogy teljesen jó, főleg így felhúzva közel 200 lóra.
fn2-ből is lehet megcsípni kevés kilométeres jó állapotút. a 3 ajtó (már) nem probléma.
ott inkább a kemény futómű ami kérdéses bár egy könnyű 17-es felnivel vmi. komfortos gumival sokat lehet rajta javítani, meg az hogy rengeteget forog.
tiszta sor hogy a 8 gen. Acc. már nem olyan "minőség" mint a 7 gen. de azért na, a 7 gen-ek már 15-16 évesek. jó meg imádom, hibátlan, de néha rám tör hogy fiatalítani kéne.
8 gen-ből ats-ből azért egy faclift kevés kilométeres svájci nem rossz választás. mondjuk egy 7 éves 100 ezer körül futott példány. és akkor azzal még egy min. 5-6 évig jó lennék. nem vagyok az a fél évente évente autót cserélgetős fajta.
a civic-nél az 1.5T motor elgondolkodtató valóban. nem egy 2 ezres ez tény, de sajna ez van, nem kínálnak nagyon más opciót.
amit cégesnek használok 1.4T suzuki se rossz, de azért na mikor átülök a 2.4-be azért az más világ pedig közel ugyanannyi a nyomatékuk.
Hát kiváncsi vagyok mit fogsz írni 5-10 év múlva amikor már nagyrészt hibrid és elektromos kocsikból lehet majd csak választani, legalábbis Honda terén. Akkor lehet visszasírnád az 1.5T "sterilitását" is bőven.
Igen a Honda új autóival egy kicsit nem vagyok kibékülve meg az üzleti politikájukkal, hogy erre a piacra korlátozott típusválasztékot adnak és én nem tudok abból meríteni ami van, kompromisszumra meg nem vagyok hajlandó Ezt érezheted...
Nem gondolod, h ennyi "félreértést" látva, te fogalmazol kúrvára félreérthetően?
Mert a hangsúlyodból ami itt jön át, elég érdekes szemlélet körvonalazódik.
Ezt ki állította amit írsz? Lécci ne adj a számba olyanokat amit nem írtam. Köszi
Olvasd el még egyszer figyelmesen amit írtam.
De most, hogy belevau elmondanám Neked, hogy egy a K24A3 azért a legjobb ezek közül mert a leguniverzálisabb. UFO CTR-rel elindulnál Horvátba? Nem.
Ha reflashelteted az ATS-t jobban megy mint a 8 gen CTR? Igen
Megbízhatóbb mint a 8 gen acc? Igen
A turbós 1.5 civicet meg vegyen az aki szereti korunk környezetvédelmi megszorításai miatt a kiherélt egyre inkább neutrális ,steril autókat. Ja biztos jót lehet vele autózni de... na Te is tudod, hogy jóautózás és jóautózás között mennyi különbség van.
Tök jó a Honda de valahogy nincs mit venni belőle. Mármint nekem.
Azért na...
A 8gen UFO type-R-t te a megjelenlése óta utálod, pedig nagyon jó kocsi. Mérföldekkel jobb/modernebb autó feelingje van, mint az ATS-ednek. Az ufo R kagylóülései után olyan az érzete az accordnak, mint egy pardra ülnél le, egy nagyon retro körítéssel.
A japánsága miatt nyilván jó autó az öreg ats, de ha 1 hétig használnál egy jobb ufo R-t, kétlem, hogy nem tetszene.
Mondjuk kényelem szempontjából a 100 kilódhoz az ufo R biztos, hogy nem a legjobb, mert 80kg felett élményt vesztesz. Nem cuppansz bele az ülésbe, a háttámasz nem tart, a combtámaszokon ülsz. Mármint nem te, a kövérek. Szóval a súly/magasság kombódhoz az ats véleményed érthető, bár, hogy nem adna újat, az nem igaz. Már eleve van alatta fék, nem csak egy lassító berendezés, stb, stb, stb.
Persze az FN2-nek meg rengetek nyűgje van, ami így 10 év környékén szépen kijön rajtuk. Ha rendberakatod, akkor viszont faék szívó autó. Csak használni kell.
Simán vennék 1.5T 10gen-t is. Nyitni kell az új felé, LGBT..
Ezt a K24A3 -on kívül nincs világ felfogást úgy teljes egészében el kéne engedni.
Tényleg fasza, de 16 évesek az első szériások. Aki nem évi 8-10k-t megy, meg a garázsban tárolja, hanem használja is, annak egy idő után újítani kell, mert elhasználódik az autó. Vagy elhagyja a márkát, vagy választ, hogy CRV-be ül be vagy Civic-be.
Az 1.5T karakterisztikája más, de attól még rohadt jókat lehet menni vele. Ennyi erővel type-r is csak a 2.0 szívó, aztán a turbósakat felejtsük el mert más a karakterisztika?
Van élet a type-s Accordon kívül is.
Ezért hívtalak a múltkor, csak basztad felvenni. Fél 8-kor már ment a szunya, mi?
Az ufo ctr 3 ajtós, és a korához képest drága.Elég régiek, sok a lenyüstölt darab, nehéz jót találni.
A 8. gen. accordból figyelem régóta a 2,4-est, meg a 180 lovas dízelt. Kinntről biztos lehet olcsóbban találni, a sok dízel balhé miatt biztos jobb kinnt az áruk, mert nálunk próbálkoznak még elég magas áron nyomatni, de alig van mozgás a piacon. Szinte alig kel el véletlen 1-2 darab. 2,4-es meg annyira ritka, h szinte nincs is, akkor is mindenféle ütött-kopott , nem túl megnyerő darabok voltak. Nem nagyon láttam olyat közöttük, ami tetszett volna. De most, h így mondod, mindjárt végignézem megint a kínálatot.
Ezt a 8.gen 2.4-es dolgot mikor ejted már? De most komolyan. Te tudod a legjobban mennyi nyügje lehet. Nem biztos de olyan jó 70-80%-kal belenyúlhatsz a szarba. Ufo Type-R meg ahh... nem adna az "öregségednek" semmi a mostani accord után.
Az 1.5 civic meg olyan karakterisztika lenne , hogy utána bár mikor visszaülnél egy 2.4 szívóba vigyorognál. Ezt komolyan mondom. Ne csábítson ennyire az új autó vonzalma. Vagy ne hondában gondolkozz. Nyilván nehéz ügy hogy akkor mit de ezek hát nem tudom.... szerinted maradéktalanul elégedett lennél? Tedd a szívedre a kezed
mi már "öregek" vagyunk és családos emberek, jó lesz nekünk az 1.5T
picit okosítva egy 220-230 lóra elég az.
amúgy én is agyalok, hogy 8 gen. Acc. 2.4-re csere (de pl. az ufo typeR-en is elgondolkodtam mióta néha használom a feleségem ufo-ját ) vagy 10 gen. Civic. de a 10 gen. 1.5T még ilyen 6.5 körül mozog... egy normálisabb 8 gen. Acc. 2.4 meg mondjuk 4.5 mio.
az ufo typeR meg 3 környéke.
azért van difi na.
De van lágy mód benne, de azért mégiscsak egy CTR. Ellenben a ki-be szállás neked nem lenne jó. Ugyanakkor aki Accordhoz szokott annak nem lenne elég tér benne, a 10. gen kevésbé vesz körbe belül, szellősebb és sokkal könnyebb ki-be szállni belőle. Hétköznapra sokkal élhetőbb.
Igen, 3 év körül szoktak lenni. Ha nagyon jó, ez persze kitolódhat 1-2 évet.
De most még csak olyan gondolkodó állapotban vagyok, nem vezettem még 10 gent, érdekel a téma.
A tengelytáv kb. azonos a 7 gen Accordéval. Pattogósnak nem mondanám emiatt, de az Accord limuzinos érzetét ne várd. Az említett 4 ajtós bőrös változat szerintem ami akkor neked jobban feküdne (azért a bőrös, mert akkor a könyöklő és az ajtó is bőrözve van, mint a 7-genben), az 5 ajtós inkább a sportos irány, mint a kényelmes limuzinos. Ez azért egy Civic, középkategória, szóval az Accordhoz nem igazán jó hasonlítgatni. Ahhoz az új Accordot lehetne... Minden esetre a futómű- motor- váltó kombót elég jól összerakták, szóval vezetési élményre ott van. Ezért kell hozni 1-2 kompromisszumot. 8 gen Accordok is már idősödnek, egy kevés km-es manual 2.4-est kifogni nehéz, ha van, akkor meg 5m Ft 7-10 évesen.
10gen Civic csoportba érdemes belépni, ott van több tapasztalat is.
Akinek a 8 gen. accordján elgondolkodtam, ő nem adja. Elkapott az autócsere láz, és nézelődöm most még. 9. gen-ből a jelenlegi állás szerint a CTR jöhetne szóba, vagy a 10 gen. 1,5T. A 4 ajtós a bejövősebb, aztán ki tudja mi lesz a vége. Toyota Camry.
A kényelem izgatott a legjobban, mert az accord nekem gyári magasságú, észre sem lehet vele venni ha rossz úton mész. A kisebb autók nagy hátránya a kegyetlen pattogós úttartás a nagyobbakhoz képest, és féltem, h a civic is ebbe esik bele. De te pont accordból ültél át, így jó összehasonlítás a véleményed.
A német felszereltség lehet, hogy valamiben eltér.
S és S+ közötti különbségek pl. napfénytető, 11 hangszórós hifi, adaptív lengéscsillapítás, elektromos deréktámasz anyós oldalon stb.
Ezt a reflash-t hol és mennyiért csinálják,vagy mi az?Komolyan kérdezem!
A másik kérdésem,hogy a s felszereltség ami 19.000 € és az összes többi között mi a lényegi különbség?A prestige 34.290 € .itt azért van szórás...
Elég szar a Honda oldala,nemigazán látom át,hogy melyik mivel tud többet.
220Le-vel már vidámabbnak tűnik nekem,mint a type-r.Értem ezt úgy,hogy még nem néztem utána mennyi a biztosítás a type-rre,de biztos,hogy nem olcsó!Az ufora kb 760€/év,a type-r ettől biztosan több.
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó.
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el.
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.
Ha megszokja az ember a jobbat, nehezen megy visszafelé.
Letöltöttem az árlistát, és látszik, h nem szoktam új autó árlistát nézegetni, mert csak lestem.
Alapár+regadó+metálfény meg kutyafüle. És ehhez jön még:pótkerék+emelő+szerszám 66100 Ft.............