ja...
összességében a szélső értékeket nem szeretik a businessben...(sem az extrémitást sem a devianciát...)
ezt most úgy értem, hogy aki valóban a piacról él és üzletileg valós értéket kell hogy teremtsen, ott ez a fajta külsőség is fontos...
a játék vagy élményautók azt üzenik a részvényeseknek, hogy az ő pénzükkel és vagyonukkal is kvázi ugyanúgy játszol amit rád bíznak...
persze ez egy sztereotípia, de a világot az emberek általában képtelenek a maga szofitsztikáltságukban látni...
általánosítanak...úgy könnyebb feldolgozni...
és vélt vagy valós hitek mennél megérteni...
vannak olyan ősi drive-ok amit a tudat sem tud átírni, legfeljebb elfedni...
Jól tudom,hogy svájcban a kis sebesség túllépésért is már kötél általi halál jár?nem úgy,mint nálunk a vad keleten Ha igen akkor hol lehet vele normálisan autózni?
nálam csak chw jöhet szóba...
a facelift csak cégesben lehet érdekes...(nagy szárny nélkül)
ha az nem jön össze, akkor esélyes lehet privátban is...
de nem most...majd az értékvesztési sáv alsó harmadában...
most 3-4 milliót kidobnék az ablakon...
sokat adnak/adtak el belőle, lesz majd választék...
érdemes várni...