Amúgy ugye az én autóm mérése a 191.5
Namarmost a leggázabb láncszem a kipu.rendszer, az egy HASPER álltal gyártott NEM rozsdamentes rendszer 2012-ből ami 60-as (kb. 57 belső átmérő) mivel csúnyán rohad szeretnék egy rozsdamentes rendszert PROEX-nál 63.5 csövezésből aminek a belseje kb. 60 lenne végig mindenhol.
Talán még az jót tehet neki ..... vagy éppen pont nem
76mm csövezés mind2 autónál és az AEM V2 mintájára legyártva.
Érdekes feltételezés, pedig semmi extra kirívó alkatrész nincs, több tíz ilyen és ehhez hasonló setupok készültek már B16-on B18-on is.
Mindkét mérésnél csak annyi van írva CAI. Ez alatt mit értünk? Mekkora átmérőkről és milyen hosszról van szó?
Simán elképzelhető, hogy nem optimális a leömlő ezekhez a konfigokhoz....vagy a cai, vagy a szívósor.
Látod, kár volt leméretni. Edidig lehet tök happy volt mindenki, most meg majd bassza a csőröd, hogy mitől ilyen és hogy lehetne kiszedni a gödröt. De csak kísérletezéssel, dolgok csereberélésével és mindig újraméréssel. Nem ér annyit az egész.
A második lapon 5000-7000-ig beesik a nyomatékgörbe. Miért?
Tökre szépen mehetne ugyanúgy mint 5000 alatt és 7000 felett. Ha összekötjük a két pontot pont azt a meredekséget kapjuk mint alatta meg felette. Nekem ez így fura.