Nekem csak 2 literes van, de előtte volt ugyanúgy K20 Stream is.
A Stream az Accordhoz képest egy Type-R volt (persze nem konkrétan ) mert alul is direktebb volt a gázadás, ugrott amikor megpöccintetted a gázpedált.
Na az Accord-ban pöcögtetheted, nyomkodhatod, az nem ugrik, nem rángat, csak nagyvonalúan és lassan csak-csak megindul egyszer ahhoz képest. (pláne alul)
DE a Stream-hez képest simán 1 literrel kevesebbet eszik. (pedig a hely nagyobb is benne)
És én így is szeretem, tudok vele együtt élni, sőt.
Valaki meg nem és akkor sz*r a gyári program.
Bár a sz*r szerintem igen relatív "fogalom".
Nem a gyári programmal van a baj, hanem annak az agyával aki ilyet leír, hogy szinte kötelező.
Semmi baj nincs a gyári ECU -val, csak egy lehetőség a reflash, még jobbá lehet tenni az amúgy is élvezetesen autózható k24-et. Gázpedál kését kiveszi, ami zavaró lehet egyeseknek, meg rátol még egy kis nyomatékot alacsonyabb fordulatnál meg a vtec váltást lejjebb hozza. Én megvagyok ezek nélkül is...
k24-el kapcsolatban rengeteg hozzászólásban olvastam és külföldi oldalakon is, hogy egy ecu reflash szinte "kötelező". Leírná nekem valaki, hogy mi a baj a gyári programmal? Miért ajánlott ennyire egy reflash? 2003-as 7gen accord