spec én nem szeretek autót szereltetni. Higany javítgatja az autóimat, meg még van 1 srác aki a caddyt csinálta mert 120nál vezérműszíjat kicseréltettem (több volt a szervizkönybe irva de én már féltem) de alapvetően nem akarok autót javíttatni. nem véletlen hogy öreg autót nem használok, német autot is csak módjával.
Legyen olajcsere meg folydékok cseréje gumi csere, fékbetét csere azt kész.
2 hónapja asszony szólt hogy a mazdán valami sárga ég..
Megnézem check engine.
akkor már szidtam a hiroshimaiak anyukáját, szétesett a kocsi, árokba vele, mittudomén.
Kiolvastam a hibát akkor már kapkodtam a levegőt mert automatic transmission error volt, bameg hozzányúl valaki, szétesik vége örökre, bontóba kell tenni.
Azt leltem egybulletint ismert hiba gyári hibás az egyik nyomás szenzor.
olajteknő le, szenzort 4 csavar fogja csere és vissza, 30 perc a normaidő.
Igen ám, de HOZZÁ fog nyúlni valaki. Most 2 hónapja nincs hiba, nem ragadt be, de ha belegondolok abba hogy szét lesz szedve...
Na az ilyen "szerelőnek" kezét-lábát el kell törni (ha észreveszed) és soha többé felé nézni.
Nekem is rohadt sokáig tartott mire találtam normálisat/megbízhatót.......
Különben a másik agymenésem szerelőknél láttam:
Kifújja a levegő szűrőt sűrített levegővel.
Komolyan, megcsapnám az ilyen embert.
ha üzemi irányba fújja lazán áttolja a koszt rajta, ha meg a másik irányban akkor utána nem szűr annyira.. Mondjuk nekem is akkor tűnt fel igazán amikor a porszívót így pucoltam, ha nagyon megfujkálom akkor a 2. szűrő is jobban koszolódik, de hogy a szerelők honnan vették hogy a kompresszor használata = szűrő csere ezt nem fogom megérteni