Így, hogy meg van adva, hogy legrosszabb esetben a 60. napon kell megkapnod a csomagot, így csak utána tudsz ügyet indítani. Ha a vásárlástól számítva letelt a 60 nap, utána van 30 napod ügyet kezdeményezni. Legalábbis én így tudom, vagy ez változott mostanában? Ha meg paypal-al fizettél a 30 nap letelte után paypalon keresztül még mindig lehet refund-ot indítani.
Van egy ph!-s topic, ott lenyitjátok az összefoglalót, és a Case/claim résznél le is van ez írva. ebay-es topic
rákerestem pontosan hogy mi van ilyenkor és ezt írja:
"I didn’t receive my item: We found 2 answer(s)
Your item may still be on its way
The estimated delivery date for this item is Jun 03, 2019.
What happens if you don't receive the item soon?
If you don't receive the item by the delivery date, just request a refund or more information from the seller. We're here to help if you and the seller can't resolve the problem."
De a teljesítés vállalása 30 és 60 nap között akármennyi. A 45 nap és a reklamáció indítása a nem teljesítés után indul el, tehát a 60. nap lejárta után.
De szerintem logikus is. Az esetleges szállítási idő nehézkes megállapítása miatt ad meg egy intervallumot. Hamarabb mi értelme lenne reklamálnod? Azt a választ kapnád, hogy de még le sem telt az igért határidő...
tudja vki. pontosan hogy jelen àllapot szerint mennyi ideig lehet reklamációt nyitni az ebay-en?
még mindig 45 nap?
a story a köv.
rendeltem 1 terméket.
száll. idôre egy tól ig határt adtak meg. 30-60 nap.
a 30 nap már letelt, kb. 40 napnál járok.
ilyenkor várjam meg a 60 napot és ha nem érkezett meg akkor még reklamálhatok vagy nyissak gyorsan egy reklamáciôt még mielôtt 45 napot meghaladom?
ha rákattintok a szállításra akkor azt írja ki hogy úton van.
de mivel a SpedPack-os csomagom se jött meg soha nem szeretnék ezzel is így járni.