Csoki is mért. Csak nagyon fent hozott az itr szívósor, alatta rontott. Egy széttuningolt motoron nyilván más lehet a helyzet. De ezért írtam, hogy az ő konfigjához felesleges pénzkidobás lenne.
Nem veszekedni akarok, ismerem én is ezt a könyvet ,de szerintem itt csak kicserélték a szívósort és mértek egyet, nem progizták hozzá Néztem én is ezt mielőtt megszólaltam, skunk2 pro-ról azt állítja a skunk2 ,hogy midrange powert növeli. Kérdés az,hogy a gyári tengellyel érdemelges pluszt tud-e hozni, de ez csak dyno-n derülne ki,de hátha csoki @Tschokker vagy valaki mért ilyet annak idején.
Szerintem fölösleges. Az itr/skunk nem a gyári b16 tengely tartományához van optimalizálva. kép
Esetleg az itr középrendszert cserélném nagyobbra. Emlékeim szerint az 45mm körül van. Mekkora a leömlő kilépője és a hátsó dob belépője?
@Higany Nem szeretné megbontani a motort, ha jól tudom vezérműtengely csere sem lenne csak ilyen "BOLT ON" dolgok
Amúgy @CSekMG fontos a pontosítás, Supersprint 4-2-1 leömlő katalizátor nélküli ITR középrendszer és supersprint dob, szerintem ez magában nem rossz kombináció ja és ITR levegőszűrő rendszered is van .
A kérdés,hogy az ITR pillangó és egy más jellegű szívósor mennyit dobna az autón? ( ITR pillangó szerintem nem )
Skunk2 kialakítását tekintve jobb lenne a középső fordulatszám tartományra.