HONDA fórum
2024. július 15. hétfő, 22:17,  Henrik, Roland Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#137253 Kázmér +  2019. április 17. 19:00:47 re: #137236 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem 7 gen van, az öcsémnek 8 gen.Vezetem eleget mindkettőt. Nekem egy pillanatra sem jut eszembe, h pont a beltér van minőségibb anyagból a 8-nál. éppen ezt mondtam az öcsémnek, hogy hogy a picsába tudták elrontani az előző szériájét . Nem mondom rossznak, de sztem visszalépés.

#137249 Dontwalk +  2019. április 17. 16:25:33 re: #137244 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt

-kormány
-váltógomb ugyanez
-szétkopó ülések
-az tök új volt, hogy hondatalin a 8genek lámpái szépen sárgultak mint a kukorica

#137244 glPopMatrix +  2019. április 17. 15:44:23 re: #137243 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A motorról nem beszélt senki, a belső anyaghasználatról volt szó. Egy dolgot hoztál fel ami rosszabb, az pedig a kormány minősége, ami valóban helytálló. Ezen kívül véleményem szerint előrelépés volt anyaghasználatban, a habosított műanyag is előrelépés szerintem, nem visszalépés.
2019. április 17. 16:25:33: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137249 

#137243 Dontwalk +  2019. április 17. 14:46:34 re: #137236 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ebben nem fogunk egyet érteni. A Honda texturális mélyrepülése a 7 gen accordok után kezdődött el. Nekem is puha műanyag a műszerfal. Nem a klasszik habosított de puha. Bár ha pont kopogna azt is lefosnám mert nem kopogtatom sosem.
Nekem nem zörög a kesztyűtartóm a tipikus lógását meg meg lehet oldani.
Ugyanakkor a 2.4-es motoron meg nem értem miért keleltt egy elbaszó változtatást csinálni. A K24A szériának semmi baja...
2019. április 17. 15:44:23: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137244 

#137238 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 14:10:43 re: #137234 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akárhogy is gondolkodom, ha már 8gen, abból a 2.0 a legjózanabb választás manuális váltóval, amivel talán a legkevesebb gond lenne. De feltételezem, hogy a VTi-hez képest lomha, ezért nézegetek 2.4-et. Nem is feltétlenül a gyorsulás a lényeg, inkább a rugalmasság, hogy ha kell, 100km/h felett is meginduljon szépen. Aztán ott a távolság amit írtam, 2x50km-hez már lehet, hogy jobb lenne a dízel (A DPF miatt inkább akkor 7gen.), amitől alapvetően rettegek... (Mert még sohasem volt dízel autóm.)
Hát nehéz szülés lesz...

#137236 glPopMatrix +  2019. április 17. 12:34:35 re: #137235 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kormány valóban jobban kopik. Normál használat mellett is 100.000 körül már kopik, a 7gen meg 200-nál kezd el...
A stb. az mit takar?
A 7 genben meg zörög és lóg a kesztyűtartó.
Ki lehet ragadni dolgokat, de akkor is összességében jobb az anyaghasználat a 8 -ban.
Az egész középkonzol, a gombok, a kijelző igényesebb a műszerfal puha műanyag.
2019. április 17. 19:00:47: megválaszolva Kázmér +  által, → #137253 
2019. április 17. 14:46:34: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137243 

#137235 Dontwalk +  2019. április 17. 11:59:25 re: #137234 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehhez képest nem a 7 gen kormánya kopik stb.
2019. április 17. 12:34:35: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137236 


Az eredeti hozzászólás
#137234 glPopMatrix +  2019. április 17. 11:09:39 re: #137232 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 8 gen belseje szerintem jól el van találva, jó minőségű anyagból van (jobb, mint a 7gen), a mai napig megállja a helyét. Fogyasztásról csak a 2.0-ról tudok nyilatkozni, az R20 motor inkább a jó fogyira van kihegyezve, mint a teljesítményre. 7-essel is tud kezdőni az átlagfogyi, ami több, mint jó szerintem egy 2 literes szívó motornál. Használattól függ persze, hogy mennyit eszik, de nagy átlag 8.3 -8.5 -el lehet közlekedni. Országúton 8 alá bemegy, pályán 8.5 inkább. Ettől a motortól csodát nem lehet várni, mivel nehéz az autó és a fogyira van optimalizálva.
A 2.4 az biztos, hogy jobban megy, de attól se várd a VTI -t. 8 gen-ből szerintem még nehezebb manuális 2.4-et kifogni itthon, mint 7-ből. Egyébként, ha cseréltek benne olajat időben és az előírt 0w-20-at rakták bele kezdetektől, akkor nem hiszem, hogy lenne olajfogyasztás, de ugye ahhoz ismerni kell az előéletet.
Szóval kompromisszum, hogy egyik sem fogja hozni menetteljesítményben a vti-t, viszont egy kényelmes, jó minőségű utazó autót fogsz kapni. A Vti után talán egy 1.5T Civic lenne hasonló teljesítményben és közelebb állna a vti feelinghez, de gondolom az még ára miatt nem játszik. 8 gen Accord más világ lesz, az biztos.
2019. április 17. 14:10:43: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #137238 
2019. április 17. 11:59:25: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137235 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.36, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.011 mp, 13 query