HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 14:43,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#137256 Szabb +  2019. április 20. 08:50:20 re: #137242 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem hát!
Kibír 10-15 évet akkor miért lenne gyárilag szar??

Ha pár éves autóban eldurranna (tömegesen) akkor ok. gyárilag fos.

Azt kell látni, hogy ha veszel egy gyárit akkor megint le van a gond 10+ évre.

Persze lehet kísérletezgetni utángyártottal, meg felújítani, aztán vagy sikerül vagy nem... ha nem akkor tönkre vághatja a szervószivattyút ami egyenes út lehet a kormánymű cseréhez/felújításhoz sajnos.

Amúgy az a baj, hogy sokan rámondják, hogy persze, felújítjuk, csináltunk már ennél komolyabbakat is, aztán ott kezdődik, hogy a spirálcsövet vissza sem teszik és persze szar lesz. Tisztelet a kivételnek persze. Mert van 1-2 cég aki megtudja csinálni, de a nagy többség sajnos nem...

#137252 accordcsabi 0  2019. április 17. 18:41:35 re: #137230 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Te egy nagyon okos gyerek vagy,hogy ebből az egy hozzászólásból megállapítottad,hogy minden szart beleteszek a kocsimba,/ami már meg sincs..vettem egy swiftet [SMIL:/smile6.gif] ./Ha esetleg vissza olvasol akkor megtalálod hogy 400x ezerért cseréltettem GYÁRI vezérlést,mert arról mindenhol azt írták,hogy nem lesz jó semmi más alternatíva...akkor legyen az,de ha mindenki szidja a GYÁRI szervócsövet akkor minek tegyek bele olyat,annyiért...

Ennyi hozzáfűzni valóm van..

#137247 White +  2019. április 17. 16:07:04 re: #137242 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én végigjártam a 'szervó utat'. A kocsi Non FL ats.
Először jött az ugy cső, ami ránézésre nagyon sexy volt. Beszerelték, és a végpontok felé sírt, mint a barom. :D
Azt mondták a hondában, hogy nem a cső miatt sír, hanem kopottak a lamellák, stb... Aha, mondom jó. Gyárival kuss volt. :D Ez a móka ára: 30e Ft a cső, 10e körül az olaj, meg a munkadíj.

Akkor jöjjön a gyári: 130.000 Ft volt a cső, olaj és munkadíj. És lám, tökéletes lett.

Szóval aki nem akar 2x fizetni, mint én, az menjen biztosra. Akkor még nem voltak olcsón csövek, 100e Ft körül, mint most, hanem csak ez a talán 133e Ft-os cső.

#137242 Dontwalk +  2019. április 17. 14:43:31 re: #137241 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem szarok gyárilag. Szerintem ez is stílustól függ mennyire "kínzod" meg. Pl. totálisan kitekert kormány...
Amúgy nekem miért nincs baja? Szabbénak? VAgy sok más embernek? [SMIL:/smile3.gif] Enyém bírja 14 éve doszt ilyet vennék ha eldurranna... 14 éves és szar [SMIL:/smile2.gif]
2019. április 20. 08:50:20: megválaszolva Szabb +  által, → #137256 
2019. április 17. 16:07:04: megválaszolva White +  által, → #137247 

#137241 Kázmér +  2019. április 17. 14:38:14 re: #137230 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy szóval nem írta különben, h telerakja az autóját utángyártott alkatrészekkel, bár lehet. Nekem a féken kívül egyetlen ugy alkatrész sincs a kocsimban, de a gyári fék nekem egy kalap szar volt, mint ahogy már ezt kibeszéltük sokszor. (majd kipróbálom az ate-t , azt mondják, az jó)
De akárhogy ragozod, a gyári szervocsövek GYÁRILAG szarok, mindenkinek elromlik szinte. Akkor mi értelme ugyanolyan szart venni megint?????? És ez sem utángyártott, hisz minden gyári rajta, csak a gumi rész van kicserélve. Engem nem kell győzködnöd a gyári alkatrészről, de ebben semmi tapasztalatod , nekem meg van, és nincs baj vele. A szervo szivattyú sem örök életű, egyszer el fog romlani, hisz 14. évét húzza már a gép. De nem a cső miatt, hisz az elmúlt évek alatt már rég kinyírta volna.
2019. április 17. 14:43:31: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137242 


Az eredeti hozzászólás
#137230 Dontwalk +  2019. április 17. 09:08:15 re: #137227 (accordcsabi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én előbb arra reagálnék amire azt írtam, hogy tévedés. Azt állítod X éves autóba Y értékű alkatrészt már ne mert nem ér annyit az autó. Szóval ahogy idősödik egy autó alattad szépen telerakosgatod minőségi utángyártott Uni..-szos szarokkal aztán csodálkozol ,hogy a Honda sem a régi. Miután pár év alatt Opel Astrát csinálsz belőle.
Nekem egy utángyártott alkatrész sincs az autómban, biztos most jön a szöveg, hogy persze aki megteheti de a saját autómra igényes vagyok. 1 héttel a Lacházi tali elött volt a műszaki vizsgám. Kijöttek a kocsi alól az emberkék miután mindent megnéztek és azt mondták elképesztő az hogy egyben van és minden patent. Mosolyogtam. Jó hogy az hiszen az én autóm. Ősz óta hallani lehet, hogy törögetnek ki a nagy gömbfejek az Accordokban elöl alul. Decemberben kicseréltettem két zsír új gyárira 30 eFt + szerelés. És? Az enyém nem fog kitörni és patent lesz. Ha kellett cserélni ha nem. De nem vagyunk egyformák úgy látszik. Nekem megér annyit a gyári cucc, hogy utána tudom, hogy a büdös életben nem kell már cserélnem a cuccot és nem a Horvát tengerparton fogja szétfingani magát a gép.

Aztán. Erre a szervócső okosságra reagáljak. Mindenki azt csinál amit akar. Én azt tudom amit a szervíz elmondott nekem erről, hogy lehet ideig-óráig sőt évekig is működhet egy legyártott valami de ha nem jó az újabb hibát szülhet pl. szétbassza a szervót. Nyilván Kázmér kollégánknál sikerült a gyárihoz majdnem megfelelőt gyártani azért húzza de tuti lesz még vele baja.
Most azt látom, hogy 10-ből 9 szervócső fészliftes míg a maradék 1 a nonfészliftes Accordokat érinti. Nyilván rájöttek Hondáék ,hogy feleslegesen tartós vagy jó minőségű a szervócső ezért a fészliftben már spórólnak. Hiszen a fészlift nem csak azt jelenti, hogy jobb és javított hanem azt is megnézi a gyár, hogy mi az amit túltervezett és egy újabb kiadással mit spórolhat aztán meg. Így történhet az meg, hogy a fészlift verzió nem feltétlen a jobbat jelenti.
Nekem jönne egy szervócső problem menne be a gyári. Tavaly kellett bal hátsó kerékcsapágyat cserélnem nem az utángyártott szart tettem bele 18 ezerért hanem a gyárit 56-ért. És? Az én autóm úgy néz ki Honda marad.

Egyébként aki meg nem érti miért kell X éves autóba Y értékú alkatrészt tenni mert felesleges az miért nem vesz egy 1995-ös Suzuki Swiftet amit fillérekből fenn lehet tartani? [SMIL:/smile3.gif] Új korában ez az autó 8 millió Ft volt. Várható, hogy nem filléres alkatrészekből áll össze. Bár ügye nem tudom mi a sok... nézz meg egy BMW fenntartási költségeit + alkatrészárait no az már sok(k)...
2019. április 17. 18:41:35: megválaszolva accordcsabi 0  által, → #137252 
2019. április 17. 14:38:14: megválaszolva Kázmér +  által, → #137241 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.39, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 11 query