Nem lehet hogy a harmadik a kuplung fogási pontjánál van? Amikor elkezd fogni a kuplung? És akkor megemeli a fordulatszámot egy kicsit ha nem adsz gázt neki? Ford Transitnál láttam ilyent hogy ha elkezded kiengedni a kuplungot és sebességben van mielőtt összeérne a kuplung megemeli a fordulatot úgy 200-al, szóval nem fullad le olyan könnyen.
Nekem csak az nem tiszta, hogy az Fk2-ben miért van három (3!) kuplung kapcsoló?
Kettő fázisban eltolva akkor kapcsol ha ki van engedve és egy meg akkor ha be van full nyomva.
Start-stop miatt értem, de akkor is minek három? nem elég egy?
Jaja Toyotáéknál már elég régóta megvan.
Yaris-os csajszi ismerős már trélerezni akarta mikor fel lett homályosítva miért van az, hogy másnak mindíg indul a kocsi nála meg nem.
De nekem eddig minden autóban lehetett úgy indítani, hogy a kuplung nincsen benyomva.
(ezzel együtt mindig benyomott kuplunggal indítok, mert így tanultam) Bár szoktam behajolva indítani néha (nem ülök be konkrétan) és egy kicsit zavarna, ha akkor nem indítana bármelyik. (tudom, ahogy írod is, a hülyéknek az jó, de én kiveszem üresbe vagy nincs is sebességben amikor indítok, szóval nekem nem kell, csak idegesítene... )
Egyetlen kivétel most öcsémék Toyota Auris-a, mert az tényleg nem indít, csak ha be van nyomva a kuplung.
szerk: 7gen Accord Tourer (2005) az eddigi legfiatalabb autóm és még az is indít simán, kuplung nélkül. (ennél csak régebbi autóim voltak/van ) Lehet a 8gen-ben már van ilyen, nem tudom.