Minden csak viszonyítás kérdése. Lehet erős a motorja egy beteg 1.3hoz képest. Egy kis 50-60 kilós tornász is qrva erős, a saját tömegéhez képest, nyilván az abszolút ereje egy nagydarab izomállathoz képest viccesen kicsi.
Azért csak infónak.A programozás ugyanannyiba kerül, ha frissíteni kell vagy komplett újat felprogramozni? ...vagy esetleg egy p28at mennyiért programoznak mostanság?
A rendszer már rég (2008) működik és gurul pw0-ás ecuval, cask most majd frissíteni kellene, mert látszik kicsit sok benzint kapott
Alul b2es takaróm van fent z6 (picit mókolva) és mivel most épp kint van a motor gondoltam valami értelmesebb, szebb megoldást csinálnék, mert így van egy lyuk a kipufogó oldalon.
Szóval ismertek még olyan embert aki ilyet programozna?
Jó...mondjuk valahol van még egy p28am elfekvőben...de azért az többe kerülni belefaragni meg a hiányzó dolgokat beszerezni
Sztem sehogy. Alulra gyari b2 takaró megy, felülre semmi. Így fut több tucat ilyen autó gond nélkül.
P06 az obd1, de amúgy csatlakozom, obd0-át felejtsd el.
Én még mindig nem értem, hogy a francba alakult ki az "ESI swap" megnevezés arra, hogy egy VTEC hf-et rárakunk egy nem VTEC-es blokkra. Régen ezt még "mini-me" néven ismertem bár az igencsak régen volt. Nálam az "ESI swap" inkább azt jelentené ha egy ESI motort rak valaki egy nem ESI-be. (B18, B18 swap, K20 swap...stb). Most meg D14 + Z6 fej már ESI swap
Takarót nem tudom, de ha már ennyit mókolsz akkor szánj pénzt OBD1-re és rendes programozásra. OBD0 elég "buta" OBD1-hez képest.
Kérdésem lenne ESI SWAP témában tudom ilyenkor megy fel a vérnyomása pár embernek Pedig új a kérdésem.
Sajnos a neten se nagyon találok rá, hogy a vezérműszíj takaróval mit lehetne kezdeni...
D15b2 alj d16z6 Hengerfej, D16z6 takarót valahogy alulra rá lehet aplikálni?
Vagy valakinek nincs kivitelezésre képe, hogyan alakította át az also d15b2 takarót, hogy passzoljon a felső z6 takaróhoz?
Másik kérdés, hogy obd0-át P06,PW0 stb stb (talán Epromot) programoz még valaki?