HONDA fórum
2024. július 5. péntek, 20:43,  Emese, Sarolta Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#137058 grego +  2019. március 11. 17:42:37 re: #137055 (Szabb + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Persze a króm és a nikkel a fő rozsdamentes ötvöző. A kinai maximum akkor lehet szar ha:

1. csalnak és hamisított bizonylatot adnak az anyag mellé
2. a gyártás során hiába adják hozzá a megfelelő ötvözőket az nem megfelelően épül be

Amúgy pont pár éve volt egy elég nagy világméretű botrány, hogy az egyik legnagyobb JAPÁN acélgyártó cég évekig meghamisította az anyag bizonyítványokat, azaz sokkal rosszabb minőségű agyagot adtak el megfelelőnek.

#137055 Szabb +  2019. március 11. 17:37:02 re: #137047 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a részét ilyen szinten nem vágom, mondjuk anno tanultam ilyenekről (vas-szén állapotábra) de az már régen volt... :)
Számomra a lényeg, hogy a gyakorlat mit mutat. :)

A gagyitól "komolyabb" leömlők mint pl. a WeaponR vagy a PLM is törnek mint a ropi sajnos, pedig ezek árban sem a belépő kategória... és időben nem is kell sok, fél év, egy év elég.

Amit Sergey-től vettem (ő gyártatja, magyarázta is hogy melyik ötvöző mennyivel több mint a kínaiakban pl. nikkel) az már 5. éve van fent és hibátlan.

Nyilván nem csak az övé ilyen jófajta, pl. egy Toda vagy ASP is frankó, csak azok árban más kategória (1500-2000$)
2019. március 11. 17:42:37: megválaszolva grego +  által, → #137058 

#137047 grego +  2019. március 7. 19:53:14 re: #137046 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azt azért tegyük hozzá hogy mi is a "real stainless steel". Rengeteg féle "stainless steel" van amúgy szabvány szerint. Ausztenites, ferrites, stb. Az autóiparban az új autókon is "stainless steel" a kipufogó de a 400-as sorozat ami Ferrites. Ez is real stainless steel! Ez korlátozott mértékben rozsdamentes és sokkal olcsóbb mint az ausztenites ami a 300-as sorozat (304, 316 és ezek L-es verziói). A ferrites is rozsdamentes mert akár 10-12 évig is kibírja a kocsi alatt, míg a sima szénacél meg 2-3 év és dobhatod le.
Amúgy az ausztenites 304 vagy 316-os is rohadhat ha olyan hatás éri illetve ha szénacél, vagy bevonat nélküli csavarokkal van összefogva vagy hozzáér bármilyen szénacélhoz, akkor azon is elindul a rozsda. Igaz, sokkal lassabban rohad de ennek fejében pont szerűen (pitting korrózió) és kilukad :D
2019. március 11. 17:37:02: megválaszolva Szabb +  által, → #137055 

#137046 Szabb +  2019. március 7. 08:27:44 re: #137036 (hozelujiz + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Sajnos még az ettől komolyabbak (pl. DC) is törnek mint a ropi.
Kínai, vékony anyag, kevés ötvöző, nem jó.

"1) Collector is too small
2) Runners are too small
3) Its not real stainless
4) its cheap because its made with cheap materials"

válassz inkább válassz vmi. normálisabbat!
2019. március 7. 19:53:14: megválaszolva grego +  által, → #137047 

#137045 hozelujiz +  2019. március 6. 20:46:30 re: #137037 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Esélyesen pont amiatt nem is lesz vele tapasztalat, amit mondasz. 40-50k-t pedig lehet nem ér meg a kísérletezgetés és inkább egy drágább, bevált... [SMIL:/szemforgat/eyeroll2.gif]

Megan Racing nincs (vagy legalább is én nem találtam) K24-hez.

#137044 admin +  2019. március 6. 10:33:25 re: #137043 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem is a noname kínai leömlő (na, jó, nem teljesen, mert tettek rá egy kis Spoon táblácskát [SMIL:/nevet/laugh.gif] ) már 14-15. éve használom és nem volt még gondom vele, pedig a legalacsonyabb ponton már kapott jó pár felütést, horzsolást , de nem lyukadt át , sehol nem kellett még hegeszteni.

#137043 MarciCB3F20A5 +  2019. március 6. 10:05:32 re: #137037 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hasonló árban van a Megan Racing, nem tudom, van-e az adott típusra.
Nagyon régen vettem a 4genre, belement 300-350e km (nem tudom pontosan), nem volt még vele baj. [SMIL:/smile1.gif]
2019. március 6. 10:33:25: megválaszolva admin +  által, → #137044 

#137037 Dontwalk +  2019. március 3. 23:00:21 re: #137036 (hozelujiz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezekkel az a baj, hogy ilyen “low budget” cuccok. Szépen néz ki de se az anyag minősége se a vastagsága se a hegesztés nem hosszútávra van tervezve, egy max két év és szinte biztos, hogy ereped. Sokan csinálják, hogy vesznek pl. egy ilyet , mert a forma jó meg a 4-2-1 illik a k24-hez de elviszik és kipuffos szakival lekopiztatják ergo be sem kerül az autóba. Tudom vonzó az ára de nem tart sokáig.
2019. március 6. 20:46:30: megválaszolva hozelujiz +  által, → #137045 
2019. március 6. 10:05:32: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #137043 


Az eredeti hozzászólás
#137036 hozelujiz +  2019. március 3. 22:20:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

J2 Engineering-től hallott, látott, használ valaki valamit?
Vagy bármi vélemény, hasznos megjegyzés, a nem túl sok rendelkezésre álló információból? Esetleg a már meglévő tapasztalatokkal összehasonlítva a képek+link alapján? Vajon P&P lehet? Azt ugye jól gondolom, hogy a katalizátorig ér, tehát az bent marad?



Köszöntem.
2019. március 7. 08:27:44: megválaszolva Szabb +  által, → #137046 
2019. március 3. 23:00:21: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137037 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.069 mp, 14 query