Aránylag kicsi a tengelytáv, és főleg az első évjáratok futóműve úgy van hangolva, hogy a hátulja szeressen mozogni ("tail happy" ), ami ahogy itt korábban írták egy kanyarban gázelvétel esetén, ne adj isten belefékezés esetén felborítja az egyensúlyt, és megpördülhet az autó.
Megfogni már tudás kell hozzá, nem annyira egyszerű a dolog.
A későbbi évjáratokban hangoltak a futóművön, hogy elvegyék az autó ez irányú tulajdonságát, a faceliftesek esetén (pontosan nem tudom melyik évtől) aztán már menetstabilizátor is van az S2k-ban.
Átlagos hétköznapi tudású sofőrként azt tudom mondani, hogy nem annyira gonosz, mint egy hátsó középmotoros, de azért nem is valami megbocsájtó.
Én annak idején szerettem volna teszt vezetni az S-t. Volt az országban 7-8 tesztautó, mindig mire végre bejelentkeztem sorra összetörték az összeset. Ja, és mindnek a segge volt törve
A rendes hátsókerekes már csak ilyen, fakezűek kezében fegyver. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mekkora májer vagyok, mert egyáltalán nem, sőt most tanulom csak egy ideje hogyan viselkedik a hátsókerékhajtás, de a legtöbben hirtelen veszik el a gázt és/vagy belefékeznek a sodródó autóba, amit nem igazán kéne...
Hát tudni kell vezetni az tény. Meg hát ugye a vadászrepülőket is instabilnak tervezik a gyors és éles manőverezhetőség érdekében Azokat se tudja bármelyik pilóta vezetni
De a közúti baleseteknèl is általában minden előjel nèlkül elindul a segge aztán jön a big bádá bummm. Ez mitől van, ennyire gonosz ez az S? Bocccs ha a kèrdèsem, feltevèsem láma