Köszi, amúgy épp ezért filóztam a csináltatáson, engem az a 4-5kg pluszba nem számítana, de bebandázsolom aztána többivel nem foglalkozok, a mocitető kiemelésen már gondolkoztam én is
Minden jobb leömlő ciceregni fog, mivel elég vékony anyagból csinálják, ezért is baráti a súlyuk! Nem rozsdamentes patentívekből szabogatják össze mint idehaza amiből talán 1.5-2mm a legkisebb falvastagságú.
Picit tompítani fog a bandázs biztos. Emeld ki a mocitető + rakhatsz hőtükröt is a cai-ra ha nagyon belemerülsz.
Az biztos, egy jól működő bevált rendszert én nem bolygatnék!
Igaz, ezen is gondolkodtam,hogy megér-e ennyit, a bajom a mostanival,hogy nagyon leér, hangbuzi vagyok és nem adja ki skunk2 rendszerem azt a hangot amilyet vártam tőle és szerintem azért nem, mert vékonyabb anyagból van.
Még teszek egy próbát,hogy jól bebandázsolom,hátha az tompítani valamennyit a leömlő rezgéseit,meg amúgy is szeretném csökkenteni a hőt a motortérben!
Most lesz ITR fékszettem szóval azt se spórolom ki,pályázgatni szeretnék az autóval
Köszi a véleményt!
Tény, nem olcsó, de inkább 100-120e egy jó leömlőért, mint 60-80e egy bizonytalanért, ami vagy jobb a jelenlegitől vagy nem.
Mi is a jelenlegivel a problémád? Ér +60-120e-t az, hogy nyersz 5 esetleg 10lovat a mostani 4-1-hez képest?
Ezt a pénzt inkább költsd el 4 jó gumira vagy 4 jó betétre és élvezd!
Köszi, filóztam már ezen is, hogy veszek egy legyárott leömlőt,VISZONT próbálok költséghatékony lenni, mert egy iylen termékre rávágnak akpásból 30-40E ft vámot és akkor a szállítási költség is ott van még ott járunk ,hogy 120E Ft. Vagy,ha van európai oldala akik árulnak ilyet normális árban és nem akasztanak rá vámot ,azt elfogadnám, talán a fullcartuning ilyen..
B-s motorhoz annyi van mint égen a csillag. Inkább vegyél, mint csináltatsz. Rákoltenél ugyan annyit mintha vennél egy már beváltat és a végeredmény meg kérdéses. Itt a PLM van pár variációja.