HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 07:06,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50773 civic4d 0  2019. január 8. 15:28:03 re: #50771 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
kicsit értetlenkedek a hozzászólásodon a hangsúly azon volt hogy a nagyobb krafthoz több levegő kell tudod ennek egyik feltétele hogy mennyit tudsz bejuttatni..... két hf.közül az erre alkalmasabbat érdemes használni nyiván ha az ember komolyan akarja csinálni millió egyéb módosítás szükséges
Ha vetted volna a fáradtságot és az elejétől elolvastad volna az aktuális témát akkor értenéd hogy miért jött az átmérő.két opció volt és mivel a nagyobb teljesítény a cél szerintem nem kérdés a választás...persze a d16z6 hengerfej esetében kell a kompviszonyt is növelni valamelyest hogy azon a szinten legyen legalább mint a gyári setup (síkolás vagy dugócser) ezek nem bonyolult dolgog ha már meg van bontva a motor.

#50771 Honda imádó +  2019. január 8. 13:21:00 re: #50769 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a tuningnak egy nagyon kis része, rendszerben kell gondolkozni, a nagyobb szeleptányérhoz a légszűrőház bemenetétől el is kell juttatni a több levegő a másik oldalon meg ki is. De lentebb megtárgyaltuk, h nem ez lesz....
2019. január 8. 15:28:03: megválaszolva civic4d 0  által, → #50773 

#50769 civic4d 0  2019. január 8. 13:03:34 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyobb szelep több levegő.tejesítménynövelés a cél.
2019. január 8. 13:21:00: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50771 

#50767 degumentes 0  2019. január 8. 12:52:04 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mini coopereknél szokták úgy megoldani a karbi turbósítását, hogy bedobozoják. Másrészt én egyébkéntis szeretem az olyan technikai megoldásokat, amelyek eltérnek az átlagtól [SMIL:/mosoly.gif]

#50765 degumentes 0  2019. január 8. 12:33:28 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem erőltetem, ez volt a kiindulópont. [SMIL:/szetvert.gif] de attól még megszerettem.

#50764 Honda imádó +  2019. január 8. 11:59:19 re: #50763 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Karbik alaból is szívásra vannak kitalálva nem nyomásra, a bármiféle feltöltő + karbi az meg jó sosem lesz és szerintem életképes sem sokáig, nem értem miért erőlteted ezt a karbit [SMIL:/smile4.gif]
2019. január 8. 12:52:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50767 
2019. január 8. 12:33:28: megválaszolva degumentes 0  által, → #50765 

#50763 degumentes 0  2019. január 8. 11:53:50 re: #50762 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy időbe volt olyan ötletem, hogy bedobozolom a karbikat aztán turbót elé, de az már tényleg beteg. Egy jackson racing supercharger hever itthon a polcon, az megy fel a karbik helyére, d16a6 kábelköteggel, p28 ecu-val. De ez csúszik május környékére. Addig meg, ha jövök legközelebb haza, fel kellene progizni a karbikohoz a hengerenkénti gyújtást, mert a karbis gyújtás nem annyira jó vtec-hez [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:59:19: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50764 

#50762 Honda imádó +  2019. január 8. 11:28:59 re: #50759 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze értjük, csak én ilyen gáchi vagyok, hogy beleszólok mikor havi egyszer írok bejegyzést [SMIL:/smile5.gif] , és nem lehetetlen megcsinálni, csak szerintem egyszerűbb egy swapot venni és rendbe rakatni gépműhellyel.
Azt a trabi zégert meg hagyjad, gépműhely megcsinálja, úgy is le kell szedni a csapszeg hosszából is, megcsinálják a zéger hornyát is és egy kipattintó furatot is, mert ez a füles zéger nem az igazi, szeret letörni aztán tud ám rendet csinálni.
A kompresszoros témánál is marad a kalgulátor? [SMIL:/okoska.gif]
2019. január 8. 11:53:51: megválaszolva degumentes 0  által, → #50763 

#50760 degumentes 0  2019. január 8. 11:12:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vettem már külön is 10e volt [SMIL:/mosoly.gif]

#50759 degumentes 0  2019. január 8. 10:57:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendben szarul fogalmaztam, de értjük, hogy miről akartam írni [SMIL:/smile2.gif] Van rá példa itthon is aki ezt megcsinálta, szóval csak gépműhely kérdése az egész [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:28:59: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50762 


Az eredeti hozzászólás
#50758 Honda imádó +  2019. január 8. 10:52:25 re: #50757 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az, hogy teljes értékű vtec? [SMIL:/smile2.gif] Ilyen fogalom nincs, a vtec egy szelepvezérlés változás típus aminek vannak különböző fajtái attól függően, hogy a gyártónak a motor fejlesztésekor mi volt a célja.
A d15z6 fejbe y8 vagy esi tengelyt himbasorral aplikálni nem lehetetlen, de vonalba kell fúrni, arról nem is beszélve, h elég esélytelen csak himbasort meg tengelyt találni olcsón.
Szeleptányér átmérő alapján összehasonlítgatni nem azonos motorcsalád motorjainak a teljesítményét kicsit vicces.
2019. január 8. 13:03:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50769 
2019. január 8. 11:12:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50760 
2019. január 8. 10:57:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50759 


2019. január 8. 10:56: Szerkesztve Honda imádó +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.053 mp, 17 query