kicsit értetlenkedek a hozzászólásodon a hangsúly azon volt hogy a nagyobb krafthoz több levegő kell tudod ennek egyik feltétele hogy mennyit tudsz bejuttatni..... két hf.közül az erre alkalmasabbat érdemes használni nyiván ha az ember komolyan akarja csinálni millió egyéb módosítás szükséges
Ha vetted volna a fáradtságot és az elejétől elolvastad volna az aktuális témát akkor értenéd hogy miért jött az átmérő.két opció volt és mivel a nagyobb teljesítény a cél szerintem nem kérdés a választás...persze a d16z6 hengerfej esetében kell a kompviszonyt is növelni valamelyest hogy azon a szinten legyen legalább mint a gyári setup (síkolás vagy dugócser) ezek nem bonyolult dolgog ha már meg van bontva a motor.
Ez a tuningnak egy nagyon kis része, rendszerben kell gondolkozni, a nagyobb szeleptányérhoz a légszűrőház bemenetétől el is kell juttatni a több levegő a másik oldalon meg ki is. De lentebb megtárgyaltuk, h nem ez lesz....
Mini coopereknél szokták úgy megoldani a karbi turbósítását, hogy bedobozoják. Másrészt én egyébkéntis szeretem az olyan technikai megoldásokat, amelyek eltérnek az átlagtól
A Karbik alaból is szívásra vannak kitalálva nem nyomásra, a bármiféle feltöltő + karbi az meg jó sosem lesz és szerintem életképes sem sokáig, nem értem miért erőlteted ezt a karbit
Egy időbe volt olyan ötletem, hogy bedobozolom a karbikat aztán turbót elé, de az már tényleg beteg. Egy jackson racing supercharger hever itthon a polcon, az megy fel a karbik helyére, d16a6 kábelköteggel, p28 ecu-val. De ez csúszik május környékére. Addig meg, ha jövök legközelebb haza, fel kellene progizni a karbikohoz a hengerenkénti gyújtást, mert a karbis gyújtás nem annyira jó vtec-hez
Persze értjük, csak én ilyen gáchi vagyok, hogy beleszólok mikor havi egyszer írok bejegyzést , és nem lehetetlen megcsinálni, csak szerintem egyszerűbb egy swapot venni és rendbe rakatni gépműhellyel.
Azt a trabi zégert meg hagyjad, gépműhely megcsinálja, úgy is le kell szedni a csapszeg hosszából is, megcsinálják a zéger hornyát is és egy kipattintó furatot is, mert ez a füles zéger nem az igazi, szeret letörni aztán tud ám rendet csinálni.
A kompresszoros témánál is marad a kalgulátor?
Mi az, hogy teljes értékű vtec? Ilyen fogalom nincs, a vtec egy szelepvezérlés változás típus aminek vannak különböző fajtái attól függően, hogy a gyártónak a motor fejlesztésekor mi volt a célja.
A d15z6 fejbe y8 vagy esi tengelyt himbasorral aplikálni nem lehetetlen, de vonalba kell fúrni, arról nem is beszélve, h elég esélytelen csak himbasort meg tengelyt találni olcsón.
Szeleptányér átmérő alapján összehasonlítgatni nem azonos motorcsalád motorjainak a teljesítményét kicsit vicces.