HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 15:20,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50533 degumentes 0  2018. augusztus 12. 11:48:04 re: #50532 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha furva is lesz, akkor tényleg érdemes azzal a 100cm3 megdobni, p29 dugókkal összerakni, ha marad szívó.

#50532 sacaekvti 0  2018. augusztus 12. 11:24:34 re: #50531 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szuper,köszönöm!

Igen fúrni kell a blokkot valószínű.
2018. augusztus 12. 11:48:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50533 

#50531 degumentes 0  2018. augusztus 12. 09:14:18 re: #50530 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3; 1.4; 1.5 ugyanaz a blokk, nekem is 1.4-es blokkban van 1.5 főtengely, 1.5 hajtókarral, az 1.4 esi swaphoz képest, nyomatékosabb lett és hangosabb. De talán az 1.4 egy picit pörgősebb. Furva is lesz?
2018. augusztus 12. 11:24:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50532 

#50530 sacaekvti 0  2018. augusztus 11. 13:12:14 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hoppáré,erre elf lejtettem reagálni :/ Erről nem volt szó,de én is a gergo féle vélemén,en vagyok.

[KÉRDÉS]

D14-be plugnplay a d15 fotengely es hajtokar? Esi swapolni szeretne ismerosom,de en 1.4-nek nem látom annyira értelmét...
Köszi :)
2018. augusztus 12. 09:14:19: megválaszolva degumentes 0  által, → #50531 

#50529 grego +  2018. június 6. 09:29:49 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én már kifejtettem a véleményem ebben a témában. Az áramlástan egyértelműen fogalmaz, minél simább egy cső belső felülete annál kisebb az átamlási ellenállás benne. Ha valaki a golf labdát hozza fel példaként akkor az keveri a szezonzt a fazonnal. Az teljesen másról szól.
A hengerfej csatornák érdessé tétele nem az áramlási ellenállás javítására szolgál, hanem a jobb keverékképzést szolgálja (turbulensebb áramlás segít ebben) azaz létezik az a felállás, hogy az áramlási ellenállás növelésével kevesebb teljesítményt vesztesz mint az ebből fakadó a motor által beszívott homogénebb keverék jótékony hatásával nyersz.

#50528 fonta +  2018. június 5. 23:34:13 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?

Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.

Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
2018. augusztus 11. 13:12:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50530 
2018. június 6. 09:29:49: megválaszolva grego +  által, → #50529 

#50527 sh adam 0  2018. május 30. 11:18:40 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak! [SMIL:/smile5.gif]


Az eredeti hozzászólás
#50526 sacaekvti 0  2018. május 30. 10:37:15 re: #50524 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.
2018. június 5. 23:34:13: megválaszolva fonta +  által, → #50528 
2018. május 30. 11:18:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50527 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.48, 0.5, 0.45
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.253 mp, 13 query