HONDA fórum
2024. június 20. csütörtök, 13:42,  Rafael Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#6462 tomchy +  2018. május 9. 09:22:05 re: #6459 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Paypal visszafizeti a visszaküldés árát.
el kell indítani a visszaküldési ügyet ebay-en, visszaküldeni postán a csomagot (előtte fotózni a csomagot, hogy a címzett is látszódjon), majd az adott paypal tranzakciónál kiválasztani, hogy visszaigényled a küldés árát, lefotózod a blokkot/ajánlott papírt és a csomag fotójával együtt feltöltöd, pár nap múlva visszakapod az árát

a termék árát valószínűleg csak később

#6461 fonta +  2018. május 9. 08:34:26 re: #6459 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Kérdezd meg, hogy tudja javítani vagy mit fog vele tenni?
Én voltam már úgy, hogy a sérült/hibás nem a leírásnak megfelelő portékát "megsemmisítettem" bizonyításul, hogy nem fogom még is valahogy használni -hasznot húzni belőle- miután visszafizette az árát..

Ellenkező esetben egy kedves értékelést tudsz írni.

Mondjuk ott először fizetett aztán én küldtem a képeket a tényről.

#6459 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 20:04:41 re: #6458 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
beszéltünk az esetleges postai költségekről, ezt írta: yes i will send u a label when i get your return reqwest by ebay,
ez konkrétan hogy működik?, tudja valaki,
2018. május 9. 09:22:05: megválaszolva tomchy +  által, → #6462 
2018. május 9. 08:34:26: megválaszolva fonta +  által, → #6461 

#6458 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 18:43:23 re: #6457 (pakfong 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megtörtént a képek elküldése, az eladó sajnos azt válaszolta, hogy küldjem vissza a terméket és akkor visszaadja a pénzt.
Így azonban aránytalanul drága lenne az üzlet. :(
2018. május 8. 20:04:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6459 

#6457 pakfong 0  2018. május 8. 07:55:20 re: #6456 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fényképezd le. Csinálj pár képet a lencséről, a borítékról, meg hogy hogyan volt becsomagolva. Aztán küldj egy üzenetet az eladónak a képekkel (egyelőre nem kell ügyet nyitni rá). Ha normális eladó, akkor felajánlja, hogy újat küld vagy visszaküldi az árát (nem tudom ez a lehetőség még él-e... paypal-nál meg a szállítási költséget lehet visszaigényelni reklamációnál; persze ha azzal fizettél). Én személy szerint a teljes összeget kérném vissza, mivel használhatatlan amit küldött. Ha szállítás során törött el, azt majd ő lerendezi magának a futár céggel.
Ha meg szőrözik, akkor ügyet kell rá nyitni, aztán az ebay meg a paypal boxolja le karöltve az eladóval.
Nagyobb értékű küldeménynél ezért érdemes videozni a kibontást (mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam videot csinálni :) ).
2018. május 8. 18:43:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6458 


Az eredeti hozzászólás
#6456 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 06:34:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Segítséget kérek, USA -ból rendelt, rendesen megvámolt szemüveg lencséje törött volt a kibontáskor.
Mitévő legyek, tanácsot kérek, sajnos kezdő vagyok e téren.

üdv
2018. május 8. 07:55:20: megválaszolva pakfong 0  által, → #6457 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.29, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.058 mp, 11 query