HONDA fórum
2024. június 12. szerda, 01:02,  Villő, Sebő Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50377 grego +  2018. március 4. 17:55:05 re: #50376 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na meg még az se mindegy milyen fokozatban mérik.

Példa:

"Paul West 240-250HP at TDi North with those mods if mapped well.
Runs on dyno in 5th as closer to 1:1

Dyno Dynamics normally run in 4th as roller speed limited so can't run 5th and about 10-15HP lower.

Seems about normal but see how it drives."

#50376 LINSZTER +  2018. március 4. 15:56:34 re: #50374 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt


2018. március 4. 17:55:05: megválaszolva grego +  által, → #50377 

#50374 grego +  2018. március 4. 10:01:48 re: #50373 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Simán.

Egy érdekes példa!

Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.

Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja :D
2018. március 4. 15:56:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50376 


2018. március 4. 10:08: Szerkesztve grego +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#50373 bütyök +  2018. március 4. 09:52:30 re: #50372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát akkor egy másik padon akár 172 lovat is mérhetnek egy gyári B16-on?
2018. március 4. 10:01:48: megválaszolva grego +  által, → #50374 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.24, 0.24
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.058 mp, 10 query