Én régebben amikor még üzletkötőként dolgoztam akkor mentem egy évben 80.000 km-t. mostanában évi 30.000 körül megyek ebböl 10.000 km-t a Legendel. Hajtásnál én azt veszem észre hogy egyformán hajt a diagram szerint az első hamarabb kapcsol lepadlózásnál is minimálisan hamarabb mutatja az autó is. Jégen havon erősebb gázra induláskor megindul a hátulja kicsit oldalra de az szerintem azért van mert orrnehéz az autó de hamar leveszi és egyenesbe is áll gyorsítás folytatásakor. Van első kerekes autónk még 4 azok is mászkálnak az úton nagyobb gázra. Amiben van paci is. Nagyon vagány gép az Lc de valahogy én sajnálnék kiadni egy autóért 30 millát. Uj autónál nálam olyan 10 körül van a felső határ. Az is rengeteg pénz. A Crv hibrid verziót várom idén nyáron már érkezik 288 paci vilannyal 490 nm nyomatékkal lehet bevállalok egyet de lehet nem az elején hanem amikor már lesznek vélemények
Rosszul. Az eleje hajt és mivel a hátulja nem, ezért könnyebben irányban tartja, mint minden első kerék hajtású autót. Közben még nagyon nagy a tengely táv, ez még inkább érvényesül. Én is alig vártam a havat a KB1-gyel, aztán az elinduláson és a körzőzésen kívül jobb a KA9. Ja, ezt el is felejtettem, hogy mennyire jó vele hóban játszani, ebben még a GS sem jobb nála. De egyik sem erre való. 5 m és 2 t nem erre való.
Amit te is írsz, az az elindulás hóban, csak élethelyzet szerűen fogalmaztad meg. Ha halad a kocsi, akkor se a KB1, se a GS nem olyan stabil hóban, mint a KA9. Ja, haladás. A haladás nem 20-30, hanem normálisan. 90-100 minimum, pályán 130-140. Héten csütörtökön voltam Bp-n M6-on. Ugyanolyan ideges volt a kocsi, amilyen ilyenkor a KB1. KA9-cel hóban jöttem haza Svájcból. Ég és föld, mert az eleje hajt, a hátulja meg folyamatosan stabilizálja. GS egyértelmű, KB1 meg, ha az eleje elforog, akkor a hátulja is, kapásból elmegy a stabilitás. Tudom milyen érzés, volt időm. KA9-be 190e, KB1-be 140e, GS-be meg 130e km-t raktam eddig. 1-2 km erejéig mentem velük havon...
A lánc cserével kapcsolatban nem azt akartam közölni h szar a Lex csak fura egy prémiumtól. A családban lévő accordból indultam ki. A 4 kerék hajtás elönye szerintem ég és föld egy hátsóval szemben normál vagy vizes úton is hóban meg pláne. Igaz ritkán veszed hasznát mert 1. Nem földúton jàr az ember. 2. És nem is autózza ki a határokat. Azért néha jó hogy ahol télen más szórakozik mert meglátott egy kis gödröt vagy jégbordát aztán tologatni kel ott a 4 kerék észre sem veszi Szívesen mennék egyet kanyargós úton azért hogy megnézzük.
Többször mentem már 250 -el de ahogy tudom megnézem mennyi alatt futja meg a 0-250-et.
A villannyal és a váltó elönnyel nyilván jobban megy a Lex. Biztosan nagyon szuper autó. Kíváncsian várom milyen az rx450 szerinted, mert nem voltak meggyőzőek a népitéleten a tulajdonosok igaz kevesen írtak.
Láncot ha 240.000-ként cseréljük, akkor ha csak a fogyasztást nézzük, csak nálam már a dupláját behozta. Ha 0 km-től nézem, akkor az pont kettő vezérmű szíj csere Legend esetében, akkor meg már inkább csak 5-600.000 a különbség, azaz olyan 20-30.000 km után behozta a különbséget. Kötelező szervizek olcsóbbak (márkaszervizben végeztetve)...szóval, így hogy mindkettő van, inkább a Legend tartása a drágább. Jobb, ha nyúlik a lánc, mint ha minden előjel nélkül szakad (BMW és Audi esetében eléggé gyakori és talán ezek is prémium márkák, nem Opel). A 4 kerék hajtás előnye max indulásnál van. Menet közben, havas úton alig van különbség, bár a KA9 verhetetlen volt havas úton a 3 közül.
És.
Azért eléggé nagy különbség van minőségben a Legend és a GS között (sajnos). Ok, a Legend látványosabb és jól összerakott autó, de azért a Lex egy kicsit komolyabb (mindamellett, hogy új korukban közel hasonló összeget kértek el értük). A teljesítménye meg nincs egy fasorban (sajnos) a KB1-gyel. Amikor a GS 25 s alatt gyorsul 250-re, addig a Legendnek nem kevés idő kell hozzá. Kanyarokban is sokkal stabilabb, már normál módban is, sport módban (a lengéscsillapítókat feszesebbre veszi, kanyarban szinte nem is dől...).
Amikor viszem lánc cserére a kocsit, elvihetem teszt vezetésre az LC500h-t. Kiváncsi vagyok az mennyivel tud többet (már a 0-100 GS 5,9, LC 4,7...), közben ott a komolyabb futómű, és a sokkal komolyabb hajtáslánc...ha a fene fenét eszik, akkor is lesz egyszer egy olyanom. Ja, és a csere ideje alatt kapok egy RX450h-t. Honda-nál soha sem nyalták ki ennyire a seggem.