Pedig Ő ebben az "igénytelen" árkategóriában mozgott, igaz mostanában nem kérdeztem mennyi az annyi.
Annyira szar nem lehet, ha össze lehet futni nála gyorsasági és rallycross versenyzőkkel is.
Nem hát. Főleg h magamnak ilyenre meg tudta csinálni, amikor akartam. Nemtom a te embered mennyiért dolgozik, de néha hallani ilyen 40-60euer Ft-os portolásokról. Hát nemtom. Aki annyiért megcsinál egy 16 szelepws fejet ahhoz lehet nem vinném, nemtom mennyire lehet igényes munka. Mert lássuk be baromi nagy meló. Ilyen 80-100ezer Ft-ra mondom h reális ár lehet egy szép munkáért, többet viszont ár/érték arányban meg sztem nem ér egy ilyen művelet. De kinek mi...
Persze, ezt nem is vitatom, hogy azzal egyforma csatornákat lehet csinálni. Az ára is érthető, mert nem 10perc egy ilyen programot megírni és nem 10perc alatt faragja ki. Amit érdemes figyelembe venni a ft/Le! 50-100e +ért mit kap az ember?
Én sajnos méréssel nem tudom igazolni, de amelyik autómon megcsináltattam az "öreggel" érzésre is (tudom ez nem számít) és gyorsuláson is hozta amit kell. Nem vitatom van kéziben is jobb ember tőle, de nem ennyiért. Én szeretek az ésszerűség határain belül maradni. Nem fogok milliókat költeni egy szívóra bármennyire is közelebb áll a szívemhez (hondáknál), mikor fele árban kap egy Tamást meglehelem 0.5-el aztán kapok +70-90lovat.
Ezen számok ismeretében tényleg nem lehetett szar munka, és ezt tudva gondolom Te se adnál 180at egy neves hengerfejért, ami talán jobb, vagy nem!