Azért szeretném a d13-at mert arra vagyok kíváncsi abból mit lehet kihozni és hogy az mire lesz képes
Nagyobb köbcentinek ott van a coupé a d16z9 blokkal, az kellemesen autózható
A kis d13 egy kósza gondolat volt, na meg mivel van itthon egy z6 fej, ami szét van szedve, sőt kell is bele pár cuccot venni,
így adja magát, hogy járatok bővítésével kezdődhet a móka, aztán síkolás, szelepek becsiszolása és mehet össze a hengerfej
Lassan összeszedem a többi hozzávalót is
Egyébként a d15b7 p06 ecu-t mennyiért pazarolják? (Vtecesítés miatt, mert p28 már nem olyan gyakori darab).
Illetve a d15b7 gyújtása egyezik a d16z6-tal?
A blokk az maradna d13 nekem a d14 és utánna d15 főtengellyel volt különbség, nyomatékosabb lett de szinte ugyanazt forogta. És d13, d15 főtengellyel ha sokáig megtartod akkor a biztosításon visszajön a tuning ára
Nekem egy gyári Esi d16z9 coupé van, felújított blokkal, 75,5-ös NPR d16y8 dugattyúkkal lett összerakva acl race csapágyazással.
Ez a kis d13 lenne az amivel kísérleteznék, ez csak terv egyenlőre tehát még nincs meg az alap autó sem hozzá.
Most kezdek összerakosgatni egy z6 fejet, ami otthon van már fél éve kb. lassan fog készülni mint a luca széke de elkészül előbb utóbb.
Mindenképp maradnék a d13-nál, nem is az anyagi miatt, hanem inkább a kihívás miatt, a d15 kitaposott út mármint a swapolás. D13-ból kevesebb is fut, illetve kevesebbnek is állnak talán neki faragni. Valóban a ccm tuning a legjobb tuning.
Lehet hogy önszivatásnak tűnik, de erre húz a szívem, hogy belevágjak
Én azt mondanám, hogy ha csinálod, fűzesd át. Ígyis úgyis furni kell a blokkot, ha már ott van a gépműhelybe, akkor azon a 15e Ft. alkatrész áron ne spórolj, gondolom csapágyat egyébként is cserélnél. 1.3-ból hogy kijőjjön az a 120le ahhoz szerintem rendesen portolni kell a hf-et, nem olcsó és nem is biztos, hogy tartós lesz. 200cm3-nél hülyén fog hangzani ez a mondat, de a köbcentit nem pótólja semmi A másik dolog az elején el kell dönteni, hogy mi a terv szívó, vagy turbó, mert máshogy kell megközelíteni az egészet. De ha hozzányulsz, utánna soha nem lesz az a megbízható kisautó, mint volt! Ezt is vedd számításba, nincs két egyforma swap. Lehet hogy valaki évek óta jár ugyanazzal a konfiggal, ami másnál rövididő allatt fossa össze magát meg egy halom pénzt fogsz belelocsolni, amiből akár egy vti is kijöhet. Nekem a kicsi az csak játszós autó, de nem is nagyon nézem hogy mennyit költök rá, nem az a lényeg.