HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 09:54,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50295 dani1121 +  2018. január 25. 11:49:08 re: #50294 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm :)

#50294 -Törölt felhasználó- 2018. január 24. 18:58:09 re: #50289 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A belseje egyezik, a külseje nem. Mármint a gyújtásnak.
2018. január 25. 11:49:08: megválaszolva dani1121 +  által, → #50295 

#50293 juhilaci +  2018. január 22. 19:33:52 re: #50289 (dani1121 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
van p06 és p28 ecum is eladó, ha érdekel, számom az adatlapomon...

#50292 LINSZTER +  2018. január 22. 06:29:38 re: #50289 (dani1121 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
P06 ECU változó. Én anno 12ért vettem egy automata P06-ot.

#50291 degumentes 0  2018. január 21. 22:01:31 re: #50289 (dani1121 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt az Ecu kérdést, majd valaki hozzáértőbb megválaszólja, lévén az enyémbe még semilyen Ecu nincs:D

#50290 christophl +  2018. január 21. 20:04:17 re: #50289 (dani1121 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
D13 elég jó lehet Kb tudja azt mint az 1.6Esi, csak nagy munka( Tank, tankhoz vezető csövezés, Esi HF.....)

#50289 dani1121 +  2018. január 21. 18:16:48 re: #50285 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért szeretném a d13-at mert arra vagyok kíváncsi abból mit lehet kihozni és hogy az mire lesz képes :)
Nagyobb köbcentinek ott van a coupé a d16z9 blokkal, az kellemesen autózható :)
A kis d13 egy kósza gondolat volt, na meg mivel van itthon egy z6 fej, ami szét van szedve, sőt kell is bele pár cuccot venni,
így adja magát, hogy járatok bővítésével kezdődhet a móka, aztán síkolás, szelepek becsiszolása és mehet össze a hengerfej :)
Lassan összeszedem a többi hozzávalót is :)
Egyébként a d15b7 p06 ecu-t mennyiért pazarolják? (Vtecesítés miatt, mert p28 már nem olyan gyakori darab).
Illetve a d15b7 gyújtása egyezik a d16z6-tal?
2018. január 24. 18:58:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50294 
2018. január 22. 19:33:52: megválaszolva juhilaci +  által, → #50293 
2018. január 22. 06:29:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50292 
2018. január 21. 22:01:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #50291 
2018. január 21. 20:04:17: megválaszolva christophl +  által, → #50290 

#50285 degumentes 0  2018. január 19. 14:11:59 re: #50283 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha nagyon kisérletezni akarnál, mondanám, hogy D15Z6 hengerfejébe egy D16Z6 belsejét belerakni és azt portolni:)
2018. január 21. 18:16:48: megválaszolva dani1121 +  által, → #50289 

#50284 degumentes 0  2018. január 19. 13:27:12 re: #50283 (dani1121 + )  ←  ‹›  0 | rejt
A blokk az maradna d13:) nekem a d14 és utánna d15 főtengellyel volt különbség, nyomatékosabb lett de szinte ugyanazt forogta. És d13, d15 főtengellyel ha sokáig megtartod akkor a biztosításon visszajön a tuning ára:D

#50283 dani1121 +  2018. január 19. 13:13:03 re: #50280 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem egy gyári Esi d16z9 coupé van, felújított blokkal, 75,5-ös NPR d16y8 dugattyúkkal lett összerakva acl race csapágyazással.
Ez a kis d13 lenne az amivel kísérleteznék, ez csak terv egyenlőre tehát még nincs meg az alap autó sem hozzá.
Most kezdek összerakosgatni egy z6 fejet, ami otthon van már fél éve kb. lassan fog készülni mint a luca széke de elkészül előbb utóbb. :)
Mindenképp maradnék a d13-nál, nem is az anyagi miatt, hanem inkább a kihívás miatt, a d15 kitaposott út mármint a swapolás. D13-ból kevesebb is fut, illetve kevesebbnek is állnak talán neki faragni. Valóban a ccm tuning a legjobb tuning.
Lehet hogy önszivatásnak tűnik, de erre húz a szívem, hogy belevágjak :)
2018. január 19. 14:11:59: megválaszolva degumentes 0  által, → #50285 
2018. január 19. 13:27:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50284 


Az eredeti hozzászólás
#50280 degumentes 0  2018. január 19. 09:21:11 re: #50278 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én azt mondanám, hogy ha csinálod, fűzesd át. Ígyis úgyis furni kell a blokkot, ha már ott van a gépműhelybe, akkor azon a 15e Ft. alkatrész áron ne spórolj, gondolom csapágyat egyébként is cserélnél. 1.3-ból hogy kijőjjön az a 120le ahhoz szerintem rendesen portolni kell a hf-et, nem olcsó és nem is biztos, hogy tartós lesz. 200cm3-nél hülyén fog hangzani ez a mondat, de a köbcentit nem pótólja semmi:D A másik dolog az elején el kell dönteni, hogy mi a terv szívó, vagy turbó, mert máshogy kell megközelíteni az egészet. De ha hozzányulsz, utánna soha nem lesz az a megbízható kisautó, mint volt! Ezt is vedd számításba, nincs két egyforma swap. Lehet hogy valaki évek óta jár ugyanazzal a konfiggal, ami másnál rövididő allatt fossa össze magát:) meg egy halom pénzt fogsz belelocsolni, amiből akár egy vti is kijöhet. Nekem a kicsi az csak játszós autó, de nem is nagyon nézem hogy mennyit költök rá, nem az a lényeg.
2018. január 19. 13:13:03: megválaszolva dani1121 +  által, → #50283 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.36, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.053 mp, 16 query