alapjáraton jó volt az érték 1.00 lambda szinte minimális HC és szinte 0 CO. Emelt fordulaton a lambda szar volt a hc jó co is jó. Utána is mértünk autót az is jó volt, majd 1,5 hét múlva újra jött és újra szar volt a lambda érték de csak annál a kocsinál. Befogott kipufogóval is szar volt az értéke. Én max a hengerlekapcsolásra tudok gondolni hogy nem ad üzemanyagot de akkor ugye rángatózna a motor, de az jól járt.
Többi autó nem produkálta ezt? Vagy milyen volt a többi érték? CO2, O2 értékek? Ilyenkor érdemes azokat is figyelgetni. Vagyis, nem ilyenkor, hanem, úgy általában és az általános méréshez "hasonlítani" a furcsát.....
Ez az oxigéncella, nálunk kb. 2 évente megadja magát és szopat, először 1-2 napig, aztán elkezdek rájönni (többek közt a minősítésre nem kerülő CO2 értékekből is) hogy nabazzeg ez nem létezik, hogy az összes kocsi szar, aztán gyorsan rájövök, hogy ja, a cella szarakodik . MEg lehet mérni multiméterrel is, de még az is átbasz simán. Aztán rendelsz egyet kurva drágán 30ezerért, hogy legyen meg hamar ás bosszankodsz, hogy a faszé nem rendeltem Ebayről 3ad annyiért, két hónappal "ezelőtt"