HONDA fórum
2024. július 9. kedd, 05:09,  Lukrécia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50268 Tonx +  2018. január 15. 18:33:11 re: #50267 (Newdesign + )  ←  ‹›  0 | rejt
alapjáraton jó volt az érték 1.00 lambda szinte minimális HC és szinte 0 CO. Emelt fordulaton a lambda szar volt a hc jó co is jó. Utána is mértünk autót az is jó volt, majd 1,5 hét múlva újra jött és újra szar volt a lambda érték de csak annál a kocsinál. Befogott kipufogóval is szar volt az értéke. Én max a hengerlekapcsolásra tudok gondolni hogy nem ad üzemanyagot de akkor ugye rángatózna a motor, de az jól járt.

#50267 Newdesign +  2018. január 15. 18:25:31 re: #50265 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Többi autó nem produkálta ezt? Vagy milyen volt a többi érték? CO2, O2 értékek? Ilyenkor érdemes azokat is figyelgetni. Vagyis, nem ilyenkor, hanem, úgy általában és az általános méréshez "hasonlítani" a furcsát.....

Ez az oxigéncella, nálunk kb. 2 évente megadja magát és szopat, először 1-2 napig, aztán elkezdek rájönni (többek közt a minősítésre nem kerülő CO2 értékekből is) hogy nabazzeg ez nem létezik, hogy az összes kocsi szar, aztán gyorsan rájövök, hogy ja, a cella szarakodik :D . MEg lehet mérni multiméterrel is, de még az is átbasz simán. Aztán rendelsz egyet kurva drágán 30ezerért, hogy legyen meg hamar :D ás bosszankodsz, hogy a faszé nem rendeltem Ebayről 3ad annyiért, két hónappal "ezelőtt"
2018. január 15. 18:33:12: megválaszolva Tonx +  által, → #50268 

#50266 Higany +  2018. január 13. 23:52:03 re: #50265 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek a kötsög modern motorok mindenre képesek.:D


Az eredeti hozzászólás
#50265 Tonx +  2018. január 13. 22:41:22 re: #50263 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majdnem 10 percen keresztül mértük, forgattuk 2000 környékén majd 3000 majd 4000 és felette kicsivel és reméltük hogy nem esik szét, befogtuk a kipufogót ronggyal hátha lyukas, de semmi. Utána megemeltük a kocsit hátha látunk valamit de semmi. Nem volt lyukas a kipufogó. Utána elvitte valami bmw szerelőhöz és visszahozta úgy hogy már csak 1.7-es Lambda értéke volt. Szintén szétforgattuk de semmi. Alapjáraton tökéletes volt minden. Szóval nem a gép volt a szar. Előtte utána is amit mértünk minden ok volt. De a bmw nem. Én arra gondoltam hogy az egr szelep esetleg bedöglött és nem a szivósor felé áramlik a levegő hanem a kipufogó áthúzza a frisset. Utána beszéltem más műszakiztatós srácokkal is hogy ők hogy mérnék ezt de csak tippeltek hogy szegénykeverékes üzemmód lehet-e vagy hengerlekapcsolás esetleg de az meg úgy tudjuk nincs a 4 hengeresnél és a hangja is jó volt. 6 hengeresnél láttam már olyant, ott is 2.7-es lambdával kezdte de 4e fölé forgatva visszajött minden henger és 2-3000 között is jó volt az érték.
2018. január 15. 18:25:32: megválaszolva Newdesign +  által, → #50267 
2018. január 13. 23:52:03: megválaszolva Higany +  által, → #50266 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.33, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.029 mp, 9 query