Ment az csak normális injektort nem találtam bele mielőtt eladtam egy fórumtársnak. Talán ő igen... bár úgy tudom ő hamar tovább passzolta egy "csekély" haszonnal, szóval most nem tudom kié az autó, és hogy ketyeg...
Mint írtam , az általad említett hengerfejekben semmi értelme gondolkodni. Ár-érték arányban eddig még mindig a legjobb teljesítménynövelés az F20A4-re, ha nem bontod meg a motort. Teszel rá 4-2-1 leömlőt, H23A_ vagy F22B DOHC non vtec szívósorát, + egy olyan ECU-t ami írható (pl. P28, de van már tán még olcsóbb megoldás is), elviszed felprogramoztatni és már így is 160le körül van a teljesítménye.
Az amit a jutubon láttál, az az enyém.
JGTC lude csinált még ilyet, aztán raktak rá másik hengerfejet (H22A VTEC) , azzal nem tudom végül mire jutottak, mert tán eladta az autót, mire teljesen elkészült volna vele.
Sory f22b. De a lényeg nem ez, van aki már csinált hasonló átalakítást. Mivel külföldön élek igy pl másik motorcsere h22re esélytelen, így csak az esetleges hf csere jöhet szóba!