Ment az csak normális injektort nem találtam bele mielőtt eladtam egy fórumtársnak. Talán ő igen... bár úgy tudom ő hamar tovább passzolta egy "csekély" haszonnal, szóval most nem tudom kié az autó, és hogy ketyeg...
Mint írtam , az általad említett hengerfejekben semmi értelme gondolkodni. Ár-érték arányban eddig még mindig a legjobb teljesítménynövelés az F20A4-re, ha nem bontod meg a motort. Teszel rá 4-2-1 leömlőt, H23A_ vagy F22B DOHC non vtec szívósorát, + egy olyan ECU-t ami írható (pl. P28, de van már tán még olcsóbb megoldás is), elviszed felprogramoztatni és már így is 160le körül van a teljesítménye.
Az amit a jutubon láttál, az az enyém.
JGTC lude csinált még ilyet, aztán raktak rá másik hengerfejet (H22A VTEC) , azzal nem tudom végül mire jutottak, mert tán eladta az autót, mire teljesen elkészült volna vele.
Sory f22b. De a lényeg nem ez, van aki már csinált hasonló átalakítást. Mivel külföldön élek igy pl másik motorcsere h22re esélytelen, így csak az esetleges hf csere jöhet szóba!
Csak mert az f20z az szinte ugyan olyan mint az f20a . Pár helyen láttam már, hogy össze hozták van is egy video amin egy magyar srácnak asszem accord cb3 van f20a4 blok és f20b hengerfej... kismala79 néven a youtuben..