Erre van egy nagyon egyszerű és hihetetlen megoldás. Ha valamiért 95-öst tankolsz bele, akkor nem kell eszetlenül padlózni és nem lesz semmi gond. De van pl oktánszámnővelő meg mindenféle csodaszer is. Amúgy meg 95-össel is fel lehet programozni egy bizonyos szintig olyan motort ami nem alacsony kompressziós (itt gyári ESi. VTI értékre gondolok pl).
Horvátba nem tudom mi a helyzet mostanában de osztrák, német, olasz, szlovén, autópályák melletti kutakon, mindegyiknél tudtam 100-as benyát tankolni, de minimum 98-asat, sőtt osztrákoknál még volt 91-es is
Ha mondjuk nem versenyre építem hanem hétköznapi használatra és esetleg nyáron le akarok vele ruccanni a horvát tengerhez,ne kelljen már aszerint terveznem hogy hol tudod 100ast tankolni. Mert nincs minden kúton és szerintem egyre kevesebb is van belőlük. Pl.