Nem jól írtam az előbb, kb 1-1,5 másodperc a lag, a fék pedig az általad is írt vákuum szivattyúval lenne megoldva.
(1.5-ös motoron van egy GT2871-es turbó)
3sec lag az nagyon sok
mekkora motoron van ez, 1.2?
meg mekkora A/R a haz hozza?
ALS az, amikor ECU tartja nyitva a pillangót egy relevel pl idozitve egy beallitott t msec-g
abba az a szopofaktor ha kozben fekezni kell vmiert, akkor nincs felszervo addig, amig a rele kitartja pillangót nyitva, mert toltes alatt van a szivosor is, nincs vakuumhatas
csak onnantól lesz rendes fek, amikor bezar a pillango ujra, meg jo faszan durrog kozben, ami raj lehet, csak lassulni nem akar a bode
addig jo esetben el lehet veretni egy 50-60m-t es kozben tiporva is alig akar lassulni a jargany, pont idealis egy TK-hoz
Flatshift-nel ha elengeded a gazt jobb labbal egybol bezar a pillangoszelep is es azonnal van szervofekhatas is, sokkal biztonsagosabb
kuplungolni meg mindkettonel kell igyis-ugyis
OFF-s auton Flatshift-l valtva 0.3bar volt a nyomaseses a valtas kozben
ennek mondjuk ott van egy szenzora is a kuplungnal
vagy kene ra egy dizel vakuumszivattyu es arrol menne a fekszervo kulon
Eredeti Garrett GT2871 van fent, Ferre Com Plus szelepekkel. Minden teljesen új.
Igazából nagyon ritkán lenne csak használva (amikor szükség van rá).
Pár alkalom egy 1-2 percre. Ennyi.
Első körben megpróbálok mindent kihozni a Hondata-ból amit lehet hogy ne legyen lag, ha nem sikerül akkor lesz csak vezérlő csere.