HONDA fórum
2024. június 4. kedd, 11:26,  Bulcsú Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#48811 Max007 +  2015. május 29. 15:08:50 re: #48807 (Sprint-R + )  ←  ‹›  +1 | rejt
B16 volt akkor ITR fejjel és minden cullanggal. 2012-ben kapot egy B18C6 blokkot, azt már nem mértük és 1 év után el is bontottam.

"És persze 1.6VTi..."

2015. május 29. 15:10: Szerkesztve Max007 +  által, megtekintés

#48810 Higany +  2015. május 29. 14:08:39 re: #48806 (Max007 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
De cseréltél rugót is ezek szerint. Amúgy vti szívó rugó az dupla, kipuff oldalon szimpla. De hiába dupla ha nem elég erős.

#48809 Sprint-R +  2015. május 29. 14:00:18 re: #48808 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
En ugy ertelmeztem, hogy a blokk VTi maradt (mivel "csak" 188 LE lett a komment alapjan), amit linkeltel azt irja, hogy B18C6 arra azt felteteleztem, hogy az a komplett motorra ertendo. De ha rossz a gondolatmenetem akkor is meg fent all a kerdes, mert ebbol nem igazan derul ki, hogy konkretan mi van a motorba/on [SMIL:/smile6.gif]

#48808 zolynet +  2015. május 29. 13:30:40 re: #48807 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát ez mi a túró akkor....görgetni kell lefele az adatlapján ;)

Honda Civic EK4 97'
2009-2013
- B18C6
- Supersprint Racing
- EK9 váltó (S4C + LSD)
- Exedy stage1
- ITR csonkok/fékek/felnik
- NEX gátlók/rugók
- fekete Recaro
- direkt kormányáttétel, 2,98fordulat
2015. május 29. 14:00:18: megválaszolva Sprint-R +  által, → #48809 

#48807 Sprint-R +  2015. május 29. 13:19:14 re: #48806 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az "ITR cuccos" mit takar? Komplett hengerfej, szivosor pillangoval, leomlo? adatlapodon minden van csak B16A2 nincs :D
2015. május 29. 15:08:50: megválaszolva Max007 +  által, → #48811 
2015. május 29. 13:30:40: megválaszolva zolynet +  által, → #48808 

#48806 Max007 +  2015. május 29. 13:04:19 re: #48791 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csokinal programozott ITR cuccos VTi-m 8850nél volt teljesítmény csúcson (188le), 9000-en volt a limit.
Jah! Az óra pont az utolsó osztásig lendült ki. Mennyire szépen szólt... [SMIL:/smile7.gif]
Semmi sem lebegett, zoxo nélkül tette a dolgát.
Amúgy a VTi rugó a szívó oldalon csak szimpla, ha oda is dupla kerül sokat bírhat. Bár én 15e Ft-on nem spóroltam, hogy remegjen a lábam 8500 felett. [SMIL:/smile2.gif]

És persze 1.6VTi...
2015. május 29. 14:08:39: megválaszolva Higany +  által, → #48810 
2015. május 29. 13:19:14: megválaszolva Sprint-R +  által, → #48807 


2015. május 29. 13:04: Szerkesztve Max007 +  által, megtekintés

#48805 Higany +  2015. május 29. 09:39:54 re: #48804 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Crome szerint 8100-nál tilt egy gyári (1,6):) vti. Az, hogy az óra mit mutat tök mindegy, csal.

#48804 zolynet +  2015. május 29. 08:59:31 re: #48790 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 8200-re van belőve a tiltás, ergo még kicsit lentebb is ment ha a gyári 8250rpm-et vesszük.
Azt gondoltam ~8400-8500ig ki lesz tolva, de ugye a gyári rugók, meg ugye az se baj ha a szelepek sem vernek be.......fő a biztonság! [SMIL:/nevet/nod5.gif]
2015. május 29. 09:39:54: megválaszolva Higany +  által, → #48805 


2015. május 29. 09:00: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#48795 Higany +  2015. május 25. 23:21:03 re: #48794 (Kázmér + )  ←  ‹›  -1 | rejt
Hja, várjunk, de te 1,8 vti-ről beszélsz, nem 1,6-ról. Csak nekem a vti az egyből az 1,6 vti-t jelenti, 1,8vti eszembe se jut ilyenkor. Arra a magas fordulat nem igaz, amit írtam, az 1,6-os esetében van, de oda is kell a szívósor meg jó kipuff. 1,8-nál nem gáz, ha nincs 8400 fölé forgatva, itr is "csak 8600-at forog, és ha nincs se szívósor se jobb kipuff meg kompreszió se, akkor felesleges is addig forgatni, még ha itr tengely is van benne. Ettől függetlenül még 84-5-600-ig se forgatnám gyári rugóval, de minimum betennék a kipuff oldalra is belső rugókat.

#48794 Kázmér +  2015. május 25. 23:08:52 re: #48793 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felülre a sok powerhez szívósort kellene cserélni.Az 1,8 vti szívósora más, de én azt nem akartam.
2015. május 25. 23:21:03: megválaszolva Higany +  által, → #48795 

#48793 Higany +  2015. május 25. 23:05:21 re: #48792 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem merném így használni, másnak sem ajánlanám soha, de hát ez van.:) Meg idegesítene, hogy elmegy egy csomó power felülről.
2015. május 25. 23:08:52: megválaszolva Kázmér +  által, → #48794 

#48792 Kázmér +  2015. május 25. 22:59:52 re: #48791 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eszembe sem jutott spórolni ezen. Akkoriban is sokat kérdeztem utána, olvastam itt mindent. Attól, h volt olyan, ami széthullott a rugó miatt,még ez nem azt jelenti, h ez így nem jó. Lehetett régi széthasznált szar is símán, ami miatt széthullott. Nekem lehetett vagy 80-90 ezer a kocsimban amikor megléptük, és a mai napig tökéletes. Különben Csoki csinálta az egészet, és a legkisebb panaszom sincs rá.De nem ringre építet versenyautót csináltunk, ami éjjel-nappal ott fut. Viszont civilben nagyon keményen hajtva van a gép, és a mai napig egyetlen hibája sem volt az autónak ebből adódóan. Meg szinte amúgy sem.
2015. május 25. 23:05:22: megválaszolva Higany +  által, → #48793 

#48791 Higany +  2015. május 25. 22:35:32 re: #48790 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Spórolsz (vagy más) egy 20ezer Ft-os rugószetten (használt itr) meg egy kis plusz szerelésen, kockáztatva a széthullás veszélyét (láttam már felrobbant vti motort gyári szeleprugóval még gyári tengellyel is nagy fordulat miatt), nem értem én ezt. Meg rákölt az ember a tuningra egy csomó pénzt, hogy minél erősebb kocsija legyen, aztán pont megöli egy ilyen dologgal a motorban rejlő lehetőségeket, mert ITR tengellyel egy vti vígan forog 9000et vagy még akár többet is (általáben eköré szoktam rakni ilyen motoroknál a tiltást, de azt is leginkább biztonsági okokból), valahol ott lehet a teljesítménycsúcsa, persze megfelelő kipuffal meg lehet nem árt az itr szívósor sem, akkor ne fojtsuk már meg 8400-nál meg 8600-nál azt a motort ezzel bukva akár több, mint 10lovat csúcsban.
És nem csak az felelőtlen sztem, aki benne hagyja a gyári rugókat, hanem aki ennek tudatában még meg is írja a programot 8400 meg 8600as tiltással. [SMIL:/smile9.gif]
2015. május 29. 13:04:19: megválaszolva Max007 +  által, → #48806 
2015. május 25. 22:59:52: megválaszolva Kázmér +  által, → #48792 

#48790 Kázmér +  2015. május 25. 20:06:14 re: #48789 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha jól emlékszem nekem 8600-ig van kitolva, de már rég vezetem, az Öcsémnél van. De ki volt használva igencsak rendesen. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]
Zolinak meg ha jól emlékszem GSR tengelyei vannak.
2015. május 29. 08:59:31: megválaszolva zolynet +  által, → #48804 
2015. május 25. 22:35:33: megválaszolva Higany +  által, → #48791 

#48789 Chris0604 +  2015. május 25. 19:59:55 re: #48788 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem is gyári vti szeleprugóim vannak és ITR tengely.Azok is teszik a dolgukat már 3 éve hibamentesen,bár csak 8400-ig lehet forgatni a vasat. [SMIL:/smile4.gif]
2015. május 25. 20:06:14: megválaszolva Kázmér +  által, → #48790 

#48788 Kázmér +  2015. május 25. 17:50:13 re: #48787 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gyári vti szeleprugóim az ITR tengellyel olyan 7-8 éve köszönik, jól vannak. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]
2015. május 25. 19:59:55: megválaszolva Chris0604 +  által, → #48789 

#48787 SlaveDealer +  2015. május 25. 17:16:11 re: #8403 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Most biztos sokan legyintenek mert sok-sok embernek működik ez a gyári vti szelep + itr tengely kombó, de engem lebeszéltek vagyis nem javasolták mert több szeleptörést is meséltek amik itt fórumon nem nagyon említettek sokan.

Lehet hogy ez az arány nem túl magas de én úgy vagyok vele (és sztem zolynet is) ha már rálocsoltam egy raklap "pézt" akkor ne szakadjon már be 8600-nál mikor rántom 1ből-2be mert ott leszek öngyilkos. [SMIL:/sir.gif]
Persze ez én elővigyázatos hozzá állásom.

Tehát a kijelentésem a "többi sallangra" egy teljes szelepgarnitura cserére irányult. Ennek ellenére én lennék a legboldogabb ha lenne egy nagyobb tengelyem csak most nincs rá kavics. [SMIL:/smile9.gif]
2015. május 25. 17:50:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #48788 

#8403 Chris0604 +  2015. május 25. 12:30:55 re: #8354 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mármint mire gondolsz?Mondjuk kellett volna még egy kipufogó oldali szett dupla rugó,hogy bírja a kb. 8600+os fordulatot ami olyan 15-20K befektetés lett volna még.De ezzel egyen arányúan nem kb. 5-10 LE jön hanem a duplája.

Még mindig tartom magam ahhoz,hogy a legjobb ár/érték arány az EK9/ITR tengely+szeleprugó,meg persze megfelelő szívó-kipufogó oldali mod-ok.Nem egy gépet tudok amik ezzel elérték a 185 LE+ körüli értékeket.
2015. május 25. 17:16:11: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #48787 

Téma neve

#8354 SlaveDealer +  2015. május 21. 14:18:30 re: #8353 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Sajnos az hozta volna magával a többi sallangot is, ami egy újabb pénzes locsolókanna.
2015. május 25. 12:30:55: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8403 

#8353 Chris0604 +  2015. május 21. 13:55:04 re: #8352 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
EK9 vagy ITR tengelyre kellett volna beruháznod,azt megérezted volna.
2015. május 21. 14:18:30: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #8354 


Az eredeti hozzászólás
#8352 zolynet +  2015. május 21. 13:32:54 re: #8351 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Van igazság abban amit az autónepper írt. [SMIL:/smile2.gif]
A progi előtt volt 5500rpm-nél az a hátbarugós érzés, ami most inkább hátba billentős csak, az hiányzik.
Nem mentem most se tiszta kört, se utas nélkül, így az sem igazán derül ki hogy akkor jobb lenne-e a történet vagy sem. Ha levesszük az utast meg a jobb első ülést akkor sztem -100kg és 1mp-el jobbat megyek, illetve ha nem szúrnék ki 1kanyart esetenként amire rámondom h akkor most ezt a kanyart nem tudom bevenni emiatt úszik el a jó kör, ....blalbalbla,
egyszóval a 2:21-es időt szerintem hoznom kell.
Majd szeptemberben Lacházán megnézem 402méterem mi a kotta.
Emiatt a hátba rúgás dolog miatt nem tudom azt mondani hogy jobban megy-e vagy nem.
De ahogy mondták 2-3lovat nem érzel meg, 15-20at már igen, de itt ez esetben természetesen szó sem volt ekkora +lóerőkről. Még csak azt sem tudom kijelenteni amit szoktam mondani hogy alul nyomatékosabb. Sokat vezetek az alsó tartományban is, itt sem észlelek túl sok változást.
Nehogy a végén belevágjak egy nagy tengelyt hogy érezzek valamit, nehogy! [SMIL:/szetvert.gif]

Ja még pluszban egy elég erős szembe szél is volt a célegyenesben, így még az is rádobhatott arra hogy kurvaunalmas volt a végére érni. Legnagyobb sebesség (gps-el mérve nem telefonnal) 174km/h volt.
2015. május 21. 13:55:04: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8353 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.054 mp, 27 query