van 76-os kipuff, meg gázgyorsító dob is meg egy propeller is a rendszer végén ami kiszívja a gázt, hogy még gyorsabb legyen az áramlás, igazából ez így már 500le, de ne mond el senkinek .
Gyári nyomása a 8-9-es evoknak 1,3 bar 280le-vel. A szürke evom padon 1,8 baron ugyanugy gyári motorral, turbóval 344 lovat tudott. A sárgát nem mérettem, de nem hinném, hogy sokkal többet tudna 300-nál 1,4-1,5 baron. Egyébként 350 lóig húzhatnám ebben a kategóriában gyári futómű mellett. De mindegy, a lényeg, hogy csalok...
en ugyanerre gondoltam
pl futoversenyeknel is fasza egy dolog, hogy az igazolt VB-re EB-re vagy akar olimpiara keszulo futoversenyzok nem am kulon kategoriaban indulnak, hanem omlesztve mindenki egyben... jooolvanazuuugyvazze
ennyi erovel vmi kikukazott regi F1-s autoval egy unatkozo F1 versenyzo timeattack palyacsucsot is mehetne, amit aztan evtizedekig vagy akar soha nem is tudna megdonteni senki utcai autoval...vagy amig egytalan benzin, mint uzemanyag lesz, vagy le nem dozeroljak a Hring-t
Szerintem a többség becsületes, és a móka miatt van kint. Persze van akinek az a móka,
hogy elindul profi, formula-sorozatos pilótaként, egy lelkes amatőrök számára létrehozott versenyen,
egy karbonvázas versenygéppel, utcai autók között, aztán pózol a dobogón
De szerintem a többség autózni/versenyezni szeret, nem nyerni minden áron
Mint írtam, nehéz jobbat kitalálni. Így az emberek becsületén múlik, amit látunk azért páraknak nem sok van. De ha neki így jó, és örül, ha másokat átverve esetleg legyőzi őket akkor legyen vele boldog.
Nem csilliárdos nyeremények vannak, és a célvonalbeliből azért lehet következtetni a teljesítményre,
amúgy meg nem tudom, hogyan szabályoznád
Ez egy amatőr verseny, nincs túlszabályozva, örülnek, hogy van induló.
De gondolom ha valaki kivisz egy mobil, awd-kompatibilis mérőpadot, nem zavarnák el
Azt mondták, ha több induló lenne, súly/lóerő helyett rendes kategóriák lennének a motorizáltság,
hajtás és a módosítások szerint, ehhez perpill túl kevés az autó.
Abba az evoba gyárin felül alaphangon van 50-60 lóerő plusz ezen a nyomáson nem tudom mi van még rajta módosítva de ha van 76-os kipuff végig akkor ez a szám jóval több.
Igen slick 0.6 futómű fajtától függően 0.2-0.4 ig.
Amugy kb 1200-1300 az az evo és 650Le. Nem véletlen az 1:57 es köridő amit ment úgy hogy talán 3 mért köre volt.
De van más érdekesség is. Gyári evo9 1 baron 287le 1.45 baron csak 300. De mindegy Ferio tudja...
Állítható futómű -0,4, nem E jeles gumik -0,6 a kiírás alapján, amit most talaltam. Az ugy mar jobb, 1200/600-1. Persze, ha lehet egy EVO 1200 kg én nem tudom
A jobb oldali adatok súly/Le arány lenne? Az valahogy nem jön össze. Elég érdekes. pl evio 600LE és 1? 600kilós lenne egy evo? Még ha full könnyítve van is hihetetlen.
Vagy e46 turbo 500Le és 1,5? 750kg? Ugyan már, 1tonnát lefaragtak a súlyából? Hogy, kettévágták a kocsit?
Van még pár érdekes adat.