Ha ki akarsz (vagy más) próbálni egy pontosabb gps-es köridőmérőt, nekem van, következő pályanapra tudok adni. Jópofa dolog precízen visszanézni a dolgokat, mikor hol milyen íven ment az ember, hol fékezett, hogy gyorsított ki, szektoronként vagy akár kanyaronként megnézni mikor hogyan volt a leggyorsabb... bár autónál a kisebb sebesség miatt talán kisebb eltérések vannak az ilyen dolgokban, mint motorral, de lehet hasznos tud lenni egy-egy ilyen elemezgetés annak, aki nagyon az időeredményre hajt (mint ahogy látom itt jópáran ).
Ja a videón épp nem az elbaszott kanyar van, én úgy gondolom erősen ráteszem a Mansellben, de aztán lehet hogy még jobban lehetne. Majd legközelebb Pók beül, viszem egy kört hogy hogy megyek, és jól megmondja a meglátásait. Aztán kiteszem, kiveszem a jobb első ülést és megyek tovább.
Célegyenes végén a racechrono app 179km/h-t mutat, de ugye az se jó mérce. (telós gps ugye nem ideális, tansponder ilyet meg nem mutatott, sajnos)
Jézus ereje, Max mit csinált az autóból, rakétát?
Neked van sperr a kocsiban? Szvsz a második videós féktáv simán jó lenne, de ha így váltogatsz vissza és engeded rá a kuplungot, az kitolja a fékutadat. Ha utána nem padlóztad volna le, akkor szűkebben és hamarabb befordulsz. Ha jól nézem, akkor ez volt a 22-es köröd is? Legközelebb simán mész 22 alját, ha nincs ilyen hiba. A Mansellben nehéz videón látni az ívedet, de a Pókos az tuti, hogy faszán szűken, betonon veszi, ha te nem, akkor kövesd a példáját nyugodtan.
Ezeken a videokon látszik,hogy a gumik megkapják a törődést.
Jöhetnek a szaki vélemények, hogy hol mit csináljak másképp, szívesen veszem!
Nagyon be voltam rozsdásodva, a célegyenes utáni első kanyart rendre elbattam. Hol hamarabb hol később fékeztem.
Ádám durrogása, 8mp-nél még lángcsóva is, sajnos messze voltam tőle, majd legközelebb közelebbről felveszem: